Mijn zoontje eet elke dag gemengd n bakje fruit(pureer wat door elkaar) na ochtenddutje, 1 boterham met boter/pindakaas bv voor of na middagdutje. En groentenhap avond.
Verder drinkt hij sochtends een fles melk zodra hij wakker is. Soms is dat 150 , soms 210. Dat gaat goed. Dan heeft hij eigenlijk de rest van de dag nauwelijks behoefte aan n fles. Hier heb ik dus ook totaal geen ritme in. Slaat de fles uit mn hand of houdt lippen op elkaar. Biedt meerdere keren aan en zodra hij moe is in de middag of avond drinkt hij vaak nog wel wat. Snachts soms ook nog. Geef hem alles zodra ik de kans krijg want hij heeft er geen slaapassociatie mee , wil dat hij genoeg vocht binnen krijgt en hij is niks te zwaar. Zit onderaan curve, maar wel eigen lijn.
Uiteindelijk drinkt hij soms 300 totaal , geef hem dan snachts nog. Probeer wel op 400 minimaal te komen, liever 600.
Heb dus ook liever dat hij zn melk nog drinkt ivm gewicht , maar water of iets anders ook prima.
Wat is nu ongeveer goed qua vochtinname melk en water/thee. En hoe is bij jullie de verdeling en totale hoeveelheid ?
Wil hem niet hele dag achterna gaan met die fles maar ook wel dat hij niet uitdroogt natuurlijk 🙂 poep en plasluiers zijn goed en gewicht gaat prima omhoog .