10 Reacties

5 maanden geleden

Hi, ons zoontje ook. Havermout kun je in een washandje doen met een elastiekje. Dan gewoon in het bad gooien en zie je dat het water troebel wordt. Eventueel kun je met het washandje ook over haar lichaam zachtjes wrijven. Helpt hier heel goed! En gewoon van de AH inderdaad, werkt top.

5 maanden geleden

wij deden 3x per dag een havermout badje, inderdaad in een washandje en dan in het badje en na het badje aanstippen met dr leenarts waterpokken aanstiplotion. Dit werkte echt top, had er weinig last van en heeft er niet veel littekens aan over gehouden

5 maanden geleden

Dr leenarts aanstipzalf! 🙏

5 maanden geleden

Reactie op mischar

wij deden 3x per dag een havermout badje, inderdaad in een washandje en dan ...
Gooide je het water ook over de haartjes? De hoofdhuid zit ook onder de blaasjes en ze jeukt veel.

5 maanden geleden

Reactie op 92e

Hi, ons zoontje ook. Havermout kun je in een washandje doen met een elastie ...
En de haartjes? Gebruik je na afloop shampoo/douchegel?

5 maanden geleden

Reactie op IKRAM1990

Gooide je het water ook over de haartjes? De hoofdhuid zit ook onder de bla ...
Jaa we deden het ook over zijn hoofd, spoelde dit daarna niet uit. In zijn haar deden wij ook alles stippen met die lotion

5 maanden geleden

Wij hebben wel shampoo en wasgel gebruikt, maar daarna gewoon in het havermoutbadje laten spelen een tijdje. Inderdaad niet afgespoeld.

5 maanden geleden

Reactie op 92e

Wij hebben wel shampoo en wasgel gebruikt, maar daarna gewoon in het haverm ...
Ik bedoel: wel de shampoo uitgespoeld natuurlijk, maar niet het havermoutbad.

5 maanden geleden

Ik gebruikte havermout vlokken, deed deze in een hydrofiele doek en knoopte hem dicht met een elastiekje. Soort havermout washandje dan. Kan je alles mooi bij langs. En smeerde 3 keer daags met zinkzalf. Badje deed ik 2 keer. Alles droogde vrij snel en hij had er niet veel jeuk van

5 maanden geleden

De zalf van dokter Leenarts werkte bij ons echt heel erg goed. De kinderen op de kinderopvang hadden het bijna allemaal en deze zalf kwam als beste uit de bus bij de meeste ouders. Dit in combinatie met havermout badje.