6 Reacties
10 maanden geleden
Bij mij was het meer ongewild. Ik had een operatie en mocht haar 6 weken niet tillen. Dus geen luier verschonen of voeden. En in het ziekenhuis haar pas na 3 dagen gezien. 3 Dagen gaat nog, maar langer is hel. Toen ik haar weer mocht vastpakken heb ik haar echt overdreven veel geknuffeld. We miste elkaar heel erg.
10 maanden geleden
Er zijn toch kinderen die uit logeren gaan? Ik heb dat nooit gedaan, maar misschien dat m'n man binnenkort met onze zoon van 16 maanden naar z'n ouders gaat. 1 of 2 nachten slapen. Ik ga meestal ook mee, maar toen zeiden we gekscherend; ik ga een dag niet mee en heb ik even tijd voor mezelf hahaha.
10 maanden geleden
Hier al vaker een nacht of zelfs een paar nachten zonder dochter geweest. Zo gaat ze af en toe een nachtje logeren bij mijn tweelingzus of mijn ouders. Ik vertrouw er 1000% op dat ze goed voor onze dochter zorgen en ze hebben dan altijd allemaal de grootste pret. Mijn vriend en ik zijn nu ook 2x een paar nachten achterelkaar weggeweest, dus dan was de logeer partij ook wat langer. Daarnaast moeten we allebei voor werk af en toe een nachten naar het buitenland en dan zorgt een van ons die dagen dus alleen voor onze dochter, dat is tot nu toe ook altijd goed gegaan. Tuurlijk mis je je kindje, maar ik weet dat er heel goed voor haar gezorgd wordt en dat ze alle liefde krijgt. Plus, het is weer heerlijk om thuis te komen. Ik ben dus zelf van mening dat je je kindje niet in de steek laat als je er een paar dagen niet bent.
10 maanden geleden
Je niet schuldig voelen! Naast mamma zijn ben je ook nog een persoon. Wat wij vaak doen is alles opgeven voor ons kindje.( met alle liefde) Maar als jouw man het prima vind en je weet dat hij echt zonder de borst kan. Dan komt het vast goed.
9 maanden geleden
Hij is vertrokken vanochtend. Eigenlijk is het best prima maar mis het knuffelen voor het slapen gaan wel. Aan de andere kant word ik vannacht iig niet 4x wakker gemaakt. (mijn kind slaapt nog steeds verschrikkelijk)
Ik krijg foto's en filmpjes en ik zie hem dansen dus het gaat best goed.