60 Reacties

één jaar geleden

Ik heb het idee dat ik op gang kom. Vandaag wat krampjes nu ben ik na 9 maanden wel kwijt of menstriatiekrampen zo voelen 😅🤣. Maar nog geen bloedverlies, ik heb al anderhalve week geen bloedverlies gehad van de baarmoederwond. Wel nog wat geel/bruine afscheiding en het ruikt nog wat naar de lochia daar beneden. Geef geen BV, kleine is vandaag exact 5 weken.

één jaar geleden

Ze zeggen de eerste 6 weken na de bevalling is geen ongesteldheid. Ik heb donderdag een afspraak bij de gynaecoloog omdat ik nog steeds helderrood bloedverlies heb met grote stolsels. Ik zou dus toch even contact opnemen met je verloskundige en vragen hoe of wat.

één jaar geleden

Ik ben ook ongesteld geworden al na 6 weken +1dag, vreemd genoeg geen buikkrampen, ook wel eens heerlijk😅 wel veel bloedverlies, en was al 3 weken zonder enig bloedverlies

één jaar geleden

Ik geef ook borstvoeding en was ook na 6 weken ongesteld. Mijn zoontje is nu 8 weken en nu is het weer over

één jaar geleden

Ik vermoedelijk ook alweer. Dochter is vandaag 5 weken 😅

één jaar geleden

Ik vermoedelijk ook. 2 weken terug appte ik naar m’n moeder dat ik een gek gevoel had, alsof ik een eisprong had. Precies gister had ik een mini beetje bloedverlies en nu veeeel kramp en hoofdpijn. Heb t gevoel dat ik ongesteld ga worden. Heb zo’n 2,5 week geen bloedverlies meer dus lijkt mij t meest logisch bij mij nu. Mijn dochter is 5,2 weken oud. Dat ongesteld worden had ik opzich wel nog even uit willen stellen moet ik eerlijk toe geven 🙈

één jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ongesteld geworden na 5.4 weken bij de 2e zwangerschap 7.2 weken en bij de derde 5.2 weken ik ben er net weer vanaf 😅 toevallig even terug gekeken aangezien ik het zo vroeg vond, maar ik voelde idd ook 2 weken geleden krampen als of ik een eisprong had en dit klopte dus ook 😅 en dus dames zijn we er weer klaar voor ? 🤪🤣

één jaar geleden

Reactie op Bubbley

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ongesteld geworden na 5.4 weken bij de ...
HAHA! No way! Ik negeer m’n eisprong voortaan 😂👌🏼

één jaar geleden

Ik geef ook volledig borstvoeding, en nu na 7,5 weken (vermoedelijk) ongesteld 😅

één jaar geleden

Mijn baby is 6 weken en ik heb een beetje bloed verlies gehad na 1,5 week niets meer. En nu weer niets? Dus ik begrijp het ook even niet meer.

één jaar geleden

Yes, hier ook een begin. Mijn zoon is ook 5,5 week oud (16 september). Ik heb al 2 a 3 weken geen bloedverlies meer. Gisteren ineens her en der een verdwaalde druppel bloed en net wel al wat meer dus gok dat het vannacht of morgen wel echt doorzet. Had van mij best nog een half jaar uit mogen blijven 😜

één jaar geleden

Reactie op Bubbley

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ongesteld geworden na 5.4 weken bij de ...
😂😂

één jaar geleden

Net of ik mijn eigen verhaal lees. Dit had ik ook vandaag… Ik had nog wel steeds wat bloedverlies en lochia van de bevalling dus ik kan het ook niet helemaal plaatsen… Hier ook bv trouwens.

één jaar geleden

Reactie op Bubbley

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ongesteld geworden na 5.4 weken bij de ...
Ohja en nee 😂 we zijn er niet klaar voor. Eerst deze baby maar overleven. Vond het ergens wel makkelijk dat niet ongesteld zijn… Binnenkort maar de huisarts bellen voor de anticonceptie.

één jaar geleden

Sinds vandaag ongesteld! Kleine was gisteren 6 weken oud. Heb een keizersnede gehad en heb 4 weken borstvoeding gegeven 🙊

één jaar geleden

Ik geef flesvoeding ben 8w2d geleden bevallen en begin nu dus een beetje te spotten maar nog geen menstruatie. Hoelang mag dat eigenlijk duren? Ik ga over 4 weekjes ongeveer spiraal laten zetten.

één jaar geleden

Oké, ik ben dus duidelijk niet de enige haha. Ik was vandaag bij de gynaecoloog voor controle en zei zij dat het waarschijnlijk nog van het herstel is, maar als zoveel van jullie al ongesteld zijn geworden, zou dat dus ook best kunnen.

één jaar geleden

Ik heb een dag of 3 menstruatie-achtige krampjes gehad maar dit stelde niks voor qua intensiteit. Tot nu toe niet ongesteld geworden (zoontje is morgen 8 weken oud). Ik kolf full-time.

één jaar geleden

Ben al weer aan de pil (bijna 6wk geleden bevallen) dus nog geen idee. Wel heel blij dat die hormonen weer een beetje ‘normaal’ worden..

één jaar geleden

Ik hetzelfde ook ineens helderrood bloed zoals met ongesteld zijn veel hoofdpijn en krampen. Ik werd het precies 4 weken na mijn bevalling.. en geef (nog steeds) borstvoeding 🤷‍♀️