4 Reacties

9 maanden geleden

Ik ben een veel leukere moeder als ik 3 dagen in de week ga werken 🙈 Natuurlijk mis ik hem wel en kijk ik meteen als ik een foto van de opvang krijg maar ik vind het fijn om in een andere omgeving te zijn en een andere rol te hebben dan moeder. En volwassenen om me heen doet me ook goed 😅 Huilt je dochter vaker bij het wegbrengen of was dat alleen vandaag? (Misschien voelde ze onbewust jouw angst?)

9 maanden geleden

Het gevoel van heel erg missen en mij schuldig voelen is bij mij nog altijd aanwezig na meer dan een jaar. Maar zoals er ook al wordt aangegeven ben ik ook een leukere moeder als ik ook een andere rol heb dan alleen maar mama zijn. De dagen dat ik thuis ben halen we elkaar missen dan ook dubbel en dwars weer in.

9 maanden geleden

Ik mis mijn dochters ook vanaf de minuut nadat ik ze heb weggebracht maar vind het ook echt ontzettend fijn om lekker te werken. Nu heb ik geluk om soms even een momentje stiekem te kunne spieken aangezien ze op mijn werk zitten. Maar dat maakt het soms ook onhandig dat ik soms niet ongezien door de hal kom 🤣. Ik snap dat het moeilijk is hoor! Ondanks dat je weet dat er goed voor je kindje gezorgd word is het gewoon niet leuk om weg te gaan bij je verdrietige kindje. 1 ding wel: heel vaak is het verdriet al over voor je bij wijs van spreken de auto in stapt 😊.

9 maanden geleden

Ik werk 3 dagen en 2 dagen gaat mijn zoontje maar opvang en 1 dag bis mijn schoonmoeder er. Er zijn dagen dat hij huilt wanneer ik wegga maar 98% van keren is get ook over als ik eenmaal weg ben en krijg ik de terugkoppeling dat hij hele goeie dag beeft gehad en leuk heeft gespeeld. Momenten zoals deze zijn lastig maar jullie beide komen er wel doorheen🥰 zelf ook op opvang gewerkt en toen was ook ervaring eenmaal als ouders weg waren dan was met troosten snel verdriet voorbij en dat kindjes snel wilde spelen