17 Reacties

één jaar geleden

Toevallig van de week een vriendin gehoord die dit heeft meegemaakt! Nu inmiddels 14 weken zwanger 😍 hun echo bleek nog te vroeg. Ik hoop dat dit bij jullie ook zo positief mag uitpakken 🍀

één jaar geleden

Het kan idd alle kanten op gaan. Ken een aantal meiden die dit ook hadden en bij de tweede echo was toen gewoon een kloppend hartje! Succes de komende tijd hopelijk komt het goed!😊

één jaar geleden

Reactie op Ashxx

Toevallig van de week een vriendin gehoord die dit heeft meegemaakt! Nu inm ...
Dat klinkt positief. En had zij ook ongeveer bij dit termijn eerste echo?

één jaar geleden

Ik denk dat het wel goedkomt, maar ga ook voor je duimen!

één jaar geleden

Reactie op Sanne 🙂

Dat klinkt positief. En had zij ook ongeveer bij dit termijn eerste echo?
Ja ongeveer bij 6 weken dacht ik!

één jaar geleden

Dit was bij mij het geval, en t is goed gekomen, want zit in deze geboorteclub met een prachtige dochter! Volgens mijn berekeningen was de eerste inschatting 7/8 weken, maar onregelmatige en langere cyclus. Nog geen kloppend hartje te zien. 2 weken later vervolg echo, tergend lange weken! Maar gelukkig toen wel een kloppend hartje 💕 Uiteindelijk bleek de eerste echo bij 6.0 weken te xijn, terwijl t hartje pas gaat kloppen bij 6.2 weken. Kortom, zeker nog hoop! Wanneer heb je vervolg afspraak?

één jaar geleden

Reactie op JB5

Dit was bij mij het geval, en t is goed gekomen, want zit in deze geboortec ...
Oké. Geeft weer een beetje hoop. Aankomende woensdag weer echo. Ik had al wel op 8 maart een positieve test. Dus als je vanaf dan zou rekenen , zou ik 6 weken en 2 dagen zijn. Zelf dacht ik dus 6 weken en 5 dagen..

één jaar geleden

Ik heb dit in 2018 ook gehad. Was toen een missed abortion helaas. Dus wel groei van placenta en hormonen (voelde me ook echt zwanger), maar geen vruchtje. Veel sterkte met wachten op de volgende echo. Zijn zeker slopende dagen en weken!

één jaar geleden

Reactie op Sanne 🙂

Oké. Geeft weer een beetje hoop. Aankomende woensdag weer echo. Ik had al w ...
Rond de 6 weken kan t nog alle kanten op gaan... komende woensdag is al snel! Al zullen waarschijnlijk de komende dagen tergend langzaam gaan... Hopelijk kan je voldoende afleiding opzoeken! Laat je t weten, woensdag? Duim met je mee 🤞

één jaar geleden

Ik had dit ook. Gelukkig ook een vol vruchtzakje ernaast. Maar mn zoon was dus eigenlijk een tweeling. Rare gedachte. Ik zou afgaan op wat de verloskundige zegt en moed halen uit de positieve verhalen hier. Sterkte. 💚

één jaar geleden

Reactie op JB5

Rond de 6 weken kan t nog alle kanten op gaan... komende woensdag is al sne ...
Zal ik doen!

één jaar geleden

Ik heb dit ook gehad en moest toen een week later terug komen. Toen wel een vruchtje te zien en dat vruchtje is inmiddels een gezonde baby van bijna 7 maanden 😍. Het kan zeker! Heel veel sterkte met afwachten en ik hoop op het allerbeste voor jullie 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op JB5

Rond de 6 weken kan t nog alle kanten op gaan... komende woensdag is al sne ...
Ik zou het nog even laten weten. Nog steeds onzekerheid helaas. Wel een embryo met hartactie maar een trage hartactie. Dat zou passen bij een termijn van 6 weken en 2 dagen, maar zelf dacht ik een week verder te zijn. Dus nu over een week weer echo. Dan wel echt zekerheid. Weet nu ook niet goed wat te voelen…

één jaar geleden

Reactie op Sanne 🙂

Ik zou het nog even laten weten. Nog steeds onzekerheid helaas. Wel een emb ...
Hmm wel ontwikkeling, maar ook nog onzeker he. Succes / sterkte volgende week, en de wachtdagen tot die tijd

één jaar geleden

Reactie op JB5

Hmm wel ontwikkeling, maar ook nog onzeker he. Succes / sterkte volgende w ...
Dankjewel! Oja.. wat wel is.. het waren twee vruchtzakjes dus eigenlijk een tweeling maar een is niet gaan groeien dus daardoor zou het wel kunnen dat mijn zwangerschapstest al eerder flink positief was, omdat je hcg dan ook sneller hoger is. Nja… het blijft gissen en afwachten..

één jaar geleden

Had ik ook hoor. Week later kloppend hartje 👌🏼

één jaar geleden

Reactie op Babyvdl

Had ik ook hoor. Week later kloppend hartje 👌🏼
Dit geeft me een goed gevoel! Zo spannend allemaal..