22 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een bad en vind het geweldig! Ik zit er zelf graag in en ga ook regelmatig met mijn zoontje van 16 weken samen in bad. Het zal voor hem nog wel flink wat jaren leuk blijven ook. Ik heb zelf ook leuke herinneringen aan vroeger in bad zitten. Dus ik zou zeggen, zeker een bad doen als het kan! Al heb je tegenwoordig ook van die badjes die je kan opzetten in de douche, misschien is dat ook nog wat?

3 jaar geleden

Wij hebben geen bad. Maar ik mis het echt ontzettend erg. Wij hebben wel zo'n klein opklap badje voor de kinderen. Ideaal! Maar daar zullen ze niet altijd in kunnen

3 jaar geleden

Wij hebben een (groot) bad! En wij vinden het heerlijk om ons meisje mee te nemen in bad (4 maanden oud)! We hebben een speciaal badmatrasje en een floatingring! Ze vindt dit heerlijk en drijft dan lekker tussen ons in! Ook voor ons een geweldige onvergetelijke ervaring! En ook als ze iets groter is, blijft badderen leuk met leuke badspeeltjes! Lekker spelen in bad! Daar zul je zeker geen spijt van krijgen!

3 jaar geleden

Wij hadden een bad. Dat bad werd, ook met eerst dreumus, later peuter, een opslag van vuile was enzo. Peuter ging, toen ze kon zitten mee onder de douche in het babybadje. Werkte perfect. Nu hebben we een grote inloopdouche. Ik mis het bad totaal niet. De inmiddels kleuter wel, maar die vermaakt zich ook onder de douche. De baby heeft nog geen inspraak en gaat eigenlijk vooral mee onder de douche. Het badje staat weer te wachten tot baby kan zitten geloof ik😅

3 jaar geleden

Wij hebben ook geen grote badkamer maar toen we hem hebben verbouwd, hebben we zo zitten puzzelen dat het toch paste en er een bad in kon! En daar ben ik zo blij mee de 2 oudste gaan altijd samen in bad. Zo hebben wij zelfs onder het bad een soort van gat gecreëerd waar je je voeten iets onder kunt zetten zodat je goed bij de kindjes kunt om ze te kunnen wassen. En ipv een glazen wand waar we de douche achter wouden zetten hebben we een soort van inloop douche gemaakt met de wasbak aan de wand zo hielden we weer ruimte over voor het bad 😅

3 jaar geleden

Ik zou mijn bad echt niet willen missen. Mijn peuter gaat er dagelijks in en ik gebruik hem nu ook gewoon voor de baby. Ideaal.

3 jaar geleden

Ik heb ook geen bad en vind het zo jammer, had er zelf graag in gezeten en nu met de kleine meid mis ik het nog meer. Wij hebben nu ook een badje voor kids en daar speelt ze lekker in maar als ze ouder is is een bad echt lekker. Als je de optie hebt om zowel een bad en een douche te hebben zou ik zeker daarvoor gaan.

3 jaar geleden

Wij hebben net onze badkamer verbouwd en het bad vervangen voor een grote douche (140x90). En zijn er erg blij mee. Kunnen lekker douchen met die kleine, en een badje zo opzetten in de douche zelf. Mocht ze groter worden ben ik van plan een opbouwbad of een opblaasbadje te gaan gebruiken tot ze kan staan.

3 jaar geleden

Wij hebben een opvouwbaar bad, die past in de inloopdouche.. best ideaal eigenlijk! Groot bad ook, dus wij passen er zelf ook in!

3 jaar geleden

Ik heb jaren een bad gehad, maar zowel ik als de kinderen zaten er zelden in. Ik heb nu liever meer ruimte dan weer een bad

3 jaar geleden

Het is denk ik net wat je zelf wilt. Wij hebben een huis gekocht en nemen zeker geen bad! Heb een zoontje van 16 weken en we hebben een bad van stokke en douchen ook vaak met hem. Ik heb er zelf geen behoefte aan.

3 jaar geleden

Wij hebben een bad en ik zou echt niet zonder kunnen. Mijn zoontje van 2.5 gaat altijd in bad en zelden onder de douche. Straks tegelijk met zijn zusje wanneer ze groot genoeg is. Ik zit er naast op een stoeltje, we kletsen en spelen samen. Het is heel gezellig en handig!

3 jaar geleden

Bad en dubbele douche hier! Dochter van 2,5 zit al vanaf het begin 2 keer per week in bad. Op dagen dat ze enorm aan het peuterpuberen is, is badderen het enige waar ze rustig van wordt, ze kan dan gerust een uur zitten spelen. Buiten het bad kan ze vrijwel niet zelfstandig spelen 😅 ik zou dus nooit meer zonder willen! Maarja, heb dus wel de luxe van een grote badkamer.

3 jaar geleden

Geen bad en mis het ook niet, zoon ging altijd in zo opblaasbadje douchen😄. Nu een kleine van 4 maand en nee mis het nog steeds niet. Vooral niet met de huidige prijzen tegenwoordig 😉

3 jaar geleden

Reactie op Felici

Wij hebben een (groot) bad! En wij vinden het heerlijk om ons meisje mee te ...
Mag ik vragen welke floating ring jij hebt? En klopt het dat je het bad dan vrij vol doet als ze dat omheeft? Lijkt me ook leuk om te proberen!

3 jaar geleden

Reactie op maria88x

Mag ik vragen welke floating ring jij hebt? En klopt het dat je het bad dan ...
Ik heb de ring gekregen, dus ik weet niet waarvan hij is... Wij laten het hele bad vol en zij drijft dan tussen ons in een minuut of 10, niet langer... Het is zo leuk dat ze vrij met haar armpjes en beentjes kan bewegen... :-)! Soms ook nog even chillen op het badmatrasje... onze eigen baby-spa! ;-)

3 jaar geleden

Reactie op Felici

Wij hebben een (groot) bad! En wij vinden het heerlijk om ons meisje mee te ...
Leuk! Wat voor een badmatras hebben jullie?

3 jaar geleden

Reactie op jpdv91

Leuk! Wat voor een badmatras hebben jullie?
Dit is het badmatrasje (van de Prénatal). Niet onlangs nieuw gekocht, maar gekregen van een vriendin (zij had het matrasje voor haar kindje vier jaar geleden gekocht). Dus ik weet niet of Prénatal nu nog zoiets heeft...

3 jaar geleden

Wij gaan binnenkort verhuizen en ik wilde heel graag een bubbelbad. Tijdens vakanties vaker met kinderen samen in bad en dat is zo lekker. En vroeger ging ik ook altijd samen met mn zusje in bad, was altijd super leuk. Dus win vergroten de badkamer en er komt een heerlijke whirlpool in te staan!

3 jaar geleden

Wij hebben in onze inloopdouche een bad geplaatst, omdat we zelf heel graag een bad wilden. Het bad is breed en rechthoekig, waardoor het ook echt prima douchen is in bad. Nog steeds heel blij mee, vet knus ook om met zijn drieën in bad te kunnen!