11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb voor de kleine persil sensitive gehaald. Deze werd aangeraden een ruikt ook lekker. Ik heb er pas 1 wasjes mee gedraaid. Wij wassen zelf met robijn nog, maar ik las ergens dat die ook wel kan dus ik denk dat als de twee flessen persil die ik gehaald heb op zijn de babykleertjes gewoon met onze kleding mee ga wassen. Mijn vriend heeft ook een gevoelige huid en krijgt uitslag van andere wasmiddelen

3 jaar geleden

Iedergeval geen wasverzachter .

3 jaar geleden

INCIA natuurlijk baby wasmiddel heb ik alles mee gewassen. Ruikt heerlijk en las er goede verhalen over. INCIA natuurlijk, baby vloeibaar wasmiddel is volledig veilig en hypoallergeen. Het is erg mild en voorkomt irritatie en jeuk van de huid. Dit wasmiddel is daarom heel geschikt voor baby鈥檚 en mensen met eczeem of een gevoelige huid.

3 jaar geleden

Ik heb 2 flessen neutral gehaald, het begint bij mij ook te kriebelen om alles te gaan wassen haha馃

3 jaar geleden

Goeiemorgen dames, gaan jullie ook echt alles strijken? Is dat echt nodig? Thanks!

3 jaar geleden

Reactie op Maaike28

Goeiemorgen dames, gaan jullie ook echt alles strijken? Is dat echt nodig? ...
Zeer zeker niet haha. Ik heb niets gestreken.

3 jaar geleden

Zeker niet! Tenzij ik straks met mijn verlof niks beters te doen heb, maar daar ga ik niet van uit 馃槄

3 jaar geleden

馃槀馃槀Thanks!

3 jaar geleden

Ariel sensitive 馃槉

11 maanden geleden

Seepje