20 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben de Korbell, zakken zijn ook wel redelijk aan de prijs, want er past niet heel veel in, maar goedkoper dan andere. Je moet de zakken afsnijden met een stukje wat aan het deurtje zit en een knoop maken aan de onderkant. Ik vind de prullenbak erg klein, maar misschien juist wel fijn, zodat de luiers snel weer de container ingaan. Je ruikt de luiers alleen als je een nieuwe luier erin gooit. Ik heb nog niet gekeken of er gewone zakken in passen.
3 jaar geleden
Wij gebruiken de Tommee Tippee nu bijna 2 jaar en die bevalt enorm goed.
Naast de bijbehorende zakken past in het emmer gedeelte ook de zakken die we vanuit de gemeente krijgen. Heel handig! Er komt daarnaast ook écht geen geurtje doorheen vind ik. Ik doe om de echt hele vieze poepluiers overigens wel een geurzakje.
Tussendoor heb ik bij ons tweede kindje de Korbell nog uitgeprobeerd. Ik vond deze praktisch gezien fijner doordat je met je voet makkelijk kan open maken, maar ik vond het zó ontzettend erg stinken dat we deze weer snel weg gedaan hebben.
Daarnaast kan je de zakken van de tommee tippee een stuk goedkoper inslaan. Vooral als je het in hele grote hoeveelheden doet. Ik koop ze (in de aanbieding) per 18 stuks. (65 euro) Met 1 kind deed ik daar een jaar mee.
Zo betaalde ik omgerekend maar 5/6 euro per maand aan de zakjes.
Je kan trouwens ook normale pedaalemmer zakken gebruiken!
3 jaar geleden
Hier ook de tommee tippee. Fijn ding. Komt echt geen luchtje uit! En indd de navullingen kopen wij ook groots in dan is het wel oke qua prijs.
3 jaar geleden
Wij hebben luieremmer diaperchamp, gebruiken luierzakken die je gratis kunt halen in supermarkt of gemeente (bij ons tenminste) stinkt nooit. Heb hem al 4jaar
3 jaar geleden
Gewoon een emmer van Bebe-jou met een deksel en vuilniszakje met geur. Vind het zelf een beetje zonde om veel geld aan een luieremmer uit te geven en ook zonde (van het milieu) om nog eens extra plastic zakjes te gebruiken
3 jaar geleden
Wij hebben diaper champ, kan gwn normale zakken in. Stinkt niet (tenzij je luier emmer open maakt tijdens wisselen van de zakken). Echt een aanrader!
3 jaar geleden
Reactie op Cherryl__
Wij hebben de Korbell, zakken zijn ook wel redelijk aan de prijs, want er p ...
Yes wij hebben hem ook en dat kan wel!
3 jaar geleden
Reactie op Supermam
Geen last van geurtjes daarbij ? En is het nodig onhandig dat je twee hande ...
Misschien beetje flauw, maar je hebt toch 2 handen? En anders leg je de luier even dichtgevouwen neer en doe je het dan?