8 Reacties
één jaar geleden
Ik gaf mn oudste gewoon koemelk en dat was maar net wat we in huis hadden. Ik drink zo nu en dan volle melk en mijn vriend halfvol dus we wisselde dat af 😅. Zij had geen behoefte meer aan flesvoeding oid dus dat deed ik niet meer. Bij de jongste nu zal ik voorlopig nog wel aan bv/flesvoeding zitten voor de avond en eventueel nacht. In de middag zal ik wel op een geef moment volle melk introduceren omdat zij klein van stuk is en de vetten goed kan gebruiken.
één jaar geleden
Reactie op Momboys3
Ja plantaardig neem ik zelf vaak maar tegenwoordig lees je ook dar ze er al ...
Soja bevat van nature stoffen die een vergelijkbare werking hebben als het vrouwelijk hormoon. Als je er teveel van eet (meer dan 2 à 3 porties gemiddeld per dag), kan dit je hormoonbalans verstoren. Het is dus niet zo er hormonen worden toegevoegd.
Overigens is koemelk niet zo zuiver (meer) tegenwoordig. Om te voorkomen dat koeien ziek worden, krijgen ze antibiotica toegediend. En hun voeding wordt verrijkt met (hormoon)stoffen voor extra groei. En dat allemaal komt ook in de melk terecht.
één jaar geleden
Reactie op Pufje94
Soja bevat van nature stoffen die een vergelijkbare werking hebben als het ...
Ja daar heb je wel gelijk in wat je zegt niks is meer natuurlijk alles zit wel troep in verwerkt in mijn tijd kreeg ik gwn melk van de boer haha.. maar thnx voor je eye-opener