9 Reacties

9 maanden geleden

In ieder geval niet die van de Kruidvat. Echt een rotding! 😅

9 maanden geleden

Reactie op CorineKn

In ieder geval niet die van de Kruidvat. Echt een rotding! 😅
Zeker weten! Rot ding echt had heb gekocht past niet meet niet.

9 maanden geleden

Heb er toevallig vandaag een gekocht. Bij de drogist hadden ze er maar 1, dus geen keus. Merk Braun. 40 euro, dus behoorlijk prijzig. Maar meet binnen 1 seconde en dat is wel wat waard

8 maanden geleden

Ik heb er vaak aan gedacht om er een te kopen, maar nooit gedaan omdat het gewoon niet de juiste informatie geeft. Ook de duurste niet. Ze zeggen ‘je moet er in ieder geval 1 graad bij optellen’ Dus als je dan 37.4 tempt kan je ervan uitgaan dat het koorts heeft, terwijl de oorthermometer dat niet aangeeft.. kan ik net zo goed niet temperaturen

4 maanden geleden

Die van Braun is top! Gebruiken ze hier bij de huisartsen ook.

4 maanden geleden

Niet die van Kruitvat waardeloos ding. Ik heb nu een Braun. Heel tevreden over.

4 maanden geleden

Ik heb 1 van braun. Werkt goed en meet correct. Wel iets duurder maar betrouwbaar.

4 maanden geleden

Reactie op bloem1988

Ik heb er vaak aan gedacht om er een te kopen, maar nooit gedaan omdat het ...
Rectaal is inderdaad het meest betrouwbaar. Toch gebruiken wij op mijn werk in de zorg ook oorthermometer. Ook de arts daar geeft aan dat dat prima is. Het is een stuk minder belastend. (Als je 37.4 meet weet je dat het geen erg hoge koorts is.) En mocht er uit de oorthermometer komen dat er sprake is van hoge koorts is dan kun je altijd nog rectaal meten, mocht je de exacte tempratuur willen weten.