14 Reacties

2 jaar geleden

Ik start binnenkort in het ziekenhuis dus kan je nog geen ervaring delen maar ben benieuwd.

2 jaar geleden

Ik werk ook in het zkh maar ben sinds mijn kleine man geboren is op een poli gaan werken ipv verpleegafdeling

2 jaar geleden

Ik werk in umc dus een andere CAO. Bevalt goed, maar het plannen van onregelmatigheid is soms lastig.

2 jaar geleden

Ik werk in een ziekenhuis met onregelmatige diensten. Kan het goed combineren. Heb je specifieke vragen?

2 jaar geleden

Ik werk ook in een ziekenhuis. Werk alle diensten. Onderstaande link is de CAO van 2021-2023. Als je googled op cao ziekenhuizen 2024 krijg je laatste wijzigingen te zien met de verhoging van de salarissen. https://cao-ziekenhuizen.nl/nieuwe-cao-ziekenhuizen-tot-stand-gekomen Hier zijn ook de salarisschalen te downloaden van de nieuwe cao (zie afbeelding) Nog een specifieke vraag?

2 jaar geleden

Reactie op Babs1203

Ik werk ook in een ziekenhuis. Werk alle diensten. Onderstaande link is de ...
Dankjewel voor je reactie! Inmiddels het nieuwe cao gevonden. Is bij jullie in februari 2023 ook gelijk de verandering toegepast als ik mag vragen?

2 jaar geleden

Reactie op Tessa.

Ik werk ook in het zkh maar ben sinds mijn kleine man geboren is op een pol ...
Bevalt dit je goed? Ik ga straks ook op een poli werken!😊

2 jaar geleden

Reactie op mikki04

Bevalt dit je goed? Ik ga straks ook op een poli werken!😊
Heey ja bevalt heel goed de regelmaat voor me kleine man. Lekker elk weekend vrij :)

2 jaar geleden

Reactie op Tessa.

Heey ja bevalt heel goed de regelmaat voor me kleine man. Lekker elk weeken ...
Heerlijk! Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden

2 jaar geleden

Reactie op mikki04

Dankjewel voor je reactie! Inmiddels het nieuwe cao gevonden. Is bij jullie ...
Als je de loonsverhogingen bedoeld, die zijn in mei met terugwerkende kracht uitgekeerd. En er komen nog verhogingen aan. Andere veranderingen zoals afspraken in de cao zijn meteen van kracht

2 jaar geleden

Reactie op mikki04

Heerlijk! Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden
Komt vast goed laat het me maar weten ben benieuwd:)

2 jaar geleden

Ik werk in het zkh als OK planner. Bevalt erg goed. Geen onregelmatige werktijden.

2 jaar geleden

Ik werk ook in het ziekenhuis als verpleegkundige, bevalt me goed. Ik heb geen nacht avond en weekenddienst

2 jaar geleden

Ik werk ook in het ziekenhuis en is prima, maar onregelmatigheid het liefst zo min mogelijk. Merk wel dat ik avonddiensten niet heel goed trek. Eind deze maand voor het eerst weer 2 nachten werken. Voordeel als je een weekend werkt dan doordeweeks meer vrij. Partner werkt ook maar 4 dagen dus hebben we vaak samen een dag.