8 Reacties

één jaar geleden

Die van mij slaapt ook overdag met white noise, super fijn!! Mijn zoon word ook gelijk wakker als hij uit gaat. Ik zet hem daarom pas uit als hij uit bed gaat. Ik vind het ideaal.. kan gwn lawaai maken boven zonder dat hij wakker word!

één jaar geleden

Je hebt ook via spotify verschillende white noise afspeellijsten of podcasts, wij hebben een knuffeltje die weer aan gaat als ze huilt en je hebt ook van die apparaatjes die aan gaan tot je m uit zet of de batterij leeg is

één jaar geleden

Ik heb de numsy. Is een klein kastje die 36 uur mee gaat na geheel op te zijn geladen. Werkt top hier!

één jaar geleden

Reactie op BabyMAjong

Die van mij slaapt ook overdag met white noise, super fijn!! Mijn zoon word ...
Slaapt hij dan niet de hele dag? Ik wil dat ze overdag wel slaapt, maar niet te veel want dan slaapt ze in de nacht niet. Dus ik dacht, white noise uit en dan wordt ze langzaam wakker. Maar haar ogen gingen direct open terwijl ze nog midden in een slaap zat

één jaar geleden

Kleine aanvulling: ik bedoel dat mijn dochter direct wakker wordt als ik zelf de white noise uitzet. Midden in haar slaap wordt ze dus wakker ipv pas als ze uitgeslapen is. Maar de white noise aanlaten is geen optie, dan slaapt ze 4 uur achter elkaar en is de de nacht wakker

één jaar geleden

Reactie op Joywm

Kleine aanvulling: ik bedoel dat mijn dochter direct wakker wordt als ik ze ...
Ik heb een camera met beeld en als ik zie dat hij 1,5 uur geslapen heeft en weer wakker word dan ga ik er gelijk naartoe. Babys hebben eeen cyclus van 3 kwartier en dat zie je heel goed op de camera!

één jaar geleden

Reactie op BabyMAjong

Ik heb een camera met beeld en als ik zie dat hij 1,5 uur geslapen heeft en ...
Ga ik daar ook op letten, dankjewel!

één jaar geleden

Reactie op Mabel25

Ik heb de numsy. Is een klein kastje die 36 uur mee gaat na geheel op te zi ...
Welk geluid zet je hier van op?