Ik woon in Groningen, ben 28 jaar (bijna 29) en ben zwanger van mijn eerste. Het lijkt me leuk om connecties te leggen met andere zwangeren uit de omgeving!馃槉 Misschien leuk om je hieronder even voor te stellen?
Hey! Ik ben 29 jaar, woon in Groningen stad en ben nu voor de eerste keer zwanger! Ik ben op 11 september uitgerekend (mn eigen berekening). En jullie?
Goedemorgen,
Ik ben 34 en zwanger van ons eerste kindje, vandaag 5 + 1 (eigen berekening, na IVF). Ik woon in Friesland.
Maandag 24 januari de eerste echo! 馃
Hi! Ik woon in de stad Groningen, ben 34 jaar en nu zwanger van mijn 2e kindje. Nog even spannend, morgen echo ivm bbz afgelopen jaar, hopelijk dan de bevestiging dat het goed zit 馃槍 1 sept uitgerekend volgens mijn eigen berekening 馃グ
Hoi! Wat leuk dit. Ik woon in Groningen en ik ben ongeveer 4 weken zwanger van ons eerste kindje 馃グ Ik moet nog even zien uit te vogelen hoelang ik precies zwanger ben 鈽猴笍
Hi! Ik woon in Eelde, net onder Groningen. Ik ben 27 jaar en nu zwanger van de 2e. Mijn dochter is in november 1 geworden
Volgens mijn eigen berekening ben ik 3 september uitgerekend 馃槉馃槉
Leuk! Ik ben 9 september ongeveer uitgerekend! Heb je al een verloskundige ...
Nou ik had eerst een verloskundige uitgekozen, maar die zat helaas vol! Als het goed is wordt ik vandaag teruggebeld door Lavie verloskundige. Hopelijk hebben zij plek! En jij?