6 Reacties
één jaar geleden
De slaapagressie misschien? Hier hebben we ook een zoontje van 12,5 maand die heeft hier nu ook last van. Hier is het echt de opstapeling van alles. Er komen weer tandjes door, hij bouwt zijn 2e slaapje af en de vreselijke slaapagressie is weer begonnen😮💨. Bij ons ligt hij geregeld weer tussen ons in te slapen anders krijgen we hem niet meer in slaap nachts, zo komen we zelf ook aan slaap toe😅 Overdag gaat het slapen prima. Nu dat ons zoontje van 2 naar 1 slaapje langzaam gaat maken we hem wel echt wakker anders slaapt hij teveel overdag en wil hij in de avond niet meer in slaap komen, omdat hij overdag teveel geslapen heeft. Hij slaapt nu max 2 uurtjes overdag nog.
08:00 wakker
11:00 tot 12:30slapen
15:00tot 15:30slapen
19:00/19:30 op bed
één jaar geleden
Ik kom niet helemaal uit je tijden maar wij hebben van de slaapcoach geleerd. Bij 13/14 mnd max 2 uur slaap overdag verdeeld over 2 dutjes.
En tussen middagdutje en avond max 4 uur wakker tijd. Meer tijd ertussen krijg je (over)vermoeidheid. En kunnen ze niet in slaap komen.
Als ze om 14.00 wakker is en is om 20.30 naar bed gaat is dat wel een hele lange wakkertijd.
Als ze 1 dutje doet, misschien later proberen te starten? Rond 12.30?
Geen enkel kind slaapt natuurlijk volgens het boekje. Ons kleintje van 13 mnd wiegert dutje s morgens ook al.
één jaar geleden
Reactie op IkPien
Ik kom niet helemaal uit je tijden maar wij hebben van de slaapcoach geleer ...
Dankjewel voor je reatie wat je allemaal heb benoemd heb ik geprobeerd 😩! Ik ging 20.30 naar bed om dit x even kijken hoe het dan gaat. Maar nee lukt dan ook niet, ik had ook een slaapcoach die zei dus ook over 4uurtjes naar bed maar als je kind weigert om 2x te slapen.
één jaar geleden
Reactie op momy2022E
Ow kijk dit had ik gemist dus rond 12.30 proberen zeg je dit ga ik proberen ...
Wij zijn ook zoekende. Onze dochter zit nu richting 1 dutje. Ze ligt om 12.30 en doel is 2 uurtjes slapen. Maar helaas slaapt ze 1.5 uur.
We merken dar 12.30 eigenlijk te laat is. Dus ook wij schuiven hier en daar wat. Maar zo laat naar bed, te lange wakkertijd en niet willen slapen is vaak vermoeidheid hebben wij geleerd
We zorgen dat ze dan echt 18.30in haar bedje ligt.
één jaar geleden
Reactie op IkPien
Wij zijn ook zoekende. Onze dochter zit nu richting 1 dutje. Ze ligt om 12. ...
Heyyy,
Vandaag heb ik mijn dochter om 12:30 in bed gezet en ze sliep tot 15:00uur en 20:30 viel ze hops in slaap. Jou tip met 12:30 heeft denk ik geholpen morgen doenik het zelfde als dat zo blijft dan was dat het probleem...
Heel erg bedankt❤️