9 Reacties
één jaar geleden
Reactie op IdJvdK
Wat ik erover gehoord heb is dat hij inderdaad naar wordt doordat de druk n ...
Mijn ervaring is dat je als je kindje wat zwaarder wordt je ook met een ringsling (die waarschijnlijk wel comfortabeler draagt dan deze draagzak) niet super lang kan dragen. Omdat al het gewicht op 1 schouder en heup zit wordt het gewoon sneller zwaar dan een draagdoek oid. Maar ik vind het wel super handig om 'even snel' te gebruiken. Ik doe dat bijvoorbeeld aan het eind van de middag, als mijn kindje het liefst aan mij vastgeplakt zit maar ik ook de handen vrij wil hebben om te koken. Of als ik mijn kindje moet tillen en ook andere spullen mee moet nemen.
MOD
één jaar geleden
Ik heb een mini monkey, zelfde principe. Het is wat mij betreft prima voor de korte draagmomenten.
Ik gebruik hem bijvoorbeeld in de dierentuin zodat ze mee kan kijken naar de dieren. Gewoon in je arm wordt dan toch snel zwaar en met m'n monkey hou ik het langer vol. Maar lijkt me niks voor een hele dag.
één jaar geleden
Het ligt er aan waar je het voor wilt gaan gebruiken.
Ik heb hem aangeschaft voor kleine stukjes. En over een maand gaan wij bijvoorbeeld 4 dagen naar Disney. In de wachtrijen ed lijkt het mij heel handig, gezien je daar niet met kinderwagen in staat.
Nu gebruik ik hem voor korte stukjes wandelen of bijvoorbeeld met wegbrengen van mijn kindjes naar de opvang. Van de auto naar de groep. Ik heb ook een peuter van 2,5. Die vind het trouwens ook prachtig om in dat ding te zitten.
één jaar geleden
Ik heb hem sinds vrijdag toevallig en gisteren gebruikt om over de kermis te lopen. Het is vooral wennen maar dat heb ik ook met een draagzak gehad. Voor een hele dag zou ik het niet doen.
één jaar geleden
Volgens de fysio is dit geen goede draagzak aangezien je dan je kind op je heup draagt waardoor heel je lichaam uit balans gaat. Fysiotherapeuten zien dus ook veel mensen met lichamelijke klachten doordat ze hun kind op hun heup dragen.
Het ziet er op filmpjes allemaal handig en snel uit maar op lange termijn dus niet goed voor je lichaam