Hoi Mama's,
Voor de eerste verjaardag van onze dochter willen we een wobbel balanceboard kopen met vilt. Ik zie op bol.com veel betaalbare alternatieven.
Heeft iemand ervaring met zo'n betaalbaar alternatief? Is dat ook gewoon goed? Of is de kwaliteit van de echte echt een stuk beter?
Mocht je linkjes hebben naar een balanceboard waar je enthousiast over bent hoor ik het graag!
Mijn tip is vooral naar de maten te kijken en hoeveel kilo erop kan.
Wij hebben een set van brubi gekocht maar de wobbel krijgt ze pas op 5 dec maar zag er prima uit haha!
Wij hebben een alternatief gekocht voor onze dochter. Vonden de wobbel veel te duur en de mini versie van de wobbel net niets. Dit balansbord is echt top, ziet er prachtig uit en is heel stevig! Erg blij met onze aankoop!
https://www.bol.com/nl/nl/p/balansbord-origineel-grijs-balance-board-duurzaam-wobbel-speelgoed-voor-kinderen-balansbord-vilt-grijs-90-x-30-cm/9300000117380997/?s2a=
Wij hebben de versie van decathlon (is ook apart verkrijgbaar). Deze is zonder vilt, maar dat heeft ook voordelen (kunnen ze af glijden etc). Maakt wel wat meer lawaai indien je een harde ondergrond hebt maar voor de rest heel tevreden van.