8 Reacties

één jaar geleden

Ik volg even! 😀

één jaar geleden

Volg mee

één jaar geleden

Mijn tip is vooral naar de maten te kijken en hoeveel kilo erop kan. Wij hebben een set van brubi gekocht maar de wobbel krijgt ze pas op 5 dec maar zag er prima uit haha!

één jaar geleden

Decathlon heeft zo’n plank te koop maar had gezien dat het onderdeel was van een set. Geen idee of het ook los te koop is

één jaar geleden

Wij hebben een alternatief gekocht voor onze dochter. Vonden de wobbel veel te duur en de mini versie van de wobbel net niets. Dit balansbord is echt top, ziet er prachtig uit en is heel stevig! Erg blij met onze aankoop! https://www.bol.com/nl/nl/p/balansbord-origineel-grijs-balance-board-duurzaam-wobbel-speelgoed-voor-kinderen-balansbord-vilt-grijs-90-x-30-cm/9300000117380997/?s2a=

één jaar geleden

Als aanvulling: het vilt lijkt op de foto donker, maar is lichtgrijs.

één jaar geleden

Reactie op Ashxx

Wij hebben een alternatief gekocht voor onze dochter. Vonden de wobbel veel ...
Dankje! Deze had ik ook al op het oog :) denk dat wij deze dan ook gaan bestellen!

één jaar geleden

Wij hebben de versie van decathlon (is ook apart verkrijgbaar). Deze is zonder vilt, maar dat heeft ook voordelen (kunnen ze af glijden etc). Maakt wel wat meer lawaai indien je een harde ondergrond hebt maar voor de rest heel tevreden van.