17 Reacties

2 jaar geleden

Ik geef bijna dagelijks geitenkwark al sinds 7maanden. Hij is er dol op! Niet te veel.. dikke eetlepel bij een hapje :-)

2 jaar geleden

Zoontje van 10 maanden krijgt af en toe wat yoghurt door zijn fruit heen bijvoorbeeld. Niet elke dag want dat lijkt me nog wat veel. Hij doet het er goed op, vind het nog lekker ook 馃槃

2 jaar geleden

Hier lust ze geen yoghurt, behalve babyyoghurt maar dat is allemaal suiker dus geef ik bijna nooit. Hier nog 3 flesjes per dag maar wil de middelste afbouwen en toch wel iets van zuivel geven. Ik ben nog even zoekende!

2 jaar geleden

Ons zoontje krijgt altijd yoghurt als lunch omdat hij geen brood lust/wil, zit wel suiker in.. Nestl茅 voor babies vanaf 6 maand. Hij vindt het wel heerlijk, doe erg soms vers fruit nog extra doorheen.

2 jaar geleden

Hier met 8 maanden gestart met af en toe een lepeltje en nu met bijna 10 maanden eet ze regelmatig een paar flinke scheppen. Griekse yoghurt, lekker vet. Ik begreep dat gewone melk tot 1 jaar niet goed is, maar yoghurt wel kan omdat dat makkelijker verteerbaar is. Alles met mate natuurlijk.

2 jaar geleden

Hier vanaf 8 maanden ongeveer een bodempje volle yoghurt. Niet elke dag. Soms gewoon alleen yoghurt, soms wat fruit of speltpap erdoorheen. Ligt een beetje aan hoe het eten de rest van de dag gegaan is.

2 jaar geleden

Hier bij de lunch een fles yoghurt ipv melk. Onze meid krijgt nog borstvoeding en lust geen kunstvoeding. En als ze slecht brood heeft gegeten krijgt ze er een beetje fijne granen doorheen.

2 jaar geleden

Griekse yoghurt met 10% vet krijgt m鈥檔 meisje wel eens. Kwam de kinderdi毛tiste zelf mee :), dat was inderdaad vanaf 8 maanden.

2 jaar geleden

Reactie op Kimannelise

Ons zoontje krijgt altijd yoghurt als lunch omdat hij geen brood lust/wil, ...
Dat zijn die yogolinos toch?

2 jaar geleden

Hier bij de lunch een fles yoghurt ipv melk. Onze meid krijgt nog borstvoed ...
Ze krijgt trouwens half volle yougurt

2 jaar geleden

Hier vanaf 9 maanden elke dag yoghurt. Griekse variant met 10 procent vet.

2 jaar geleden

Hier ook griekse yoghurt en daar doe ik meestal 1 fruit doorheen en maanzaad of sesamzaad. Vindt mijn zoontje super lekker. Geeft het niet elke dag, meestal 2 脿 3x per week

2 jaar geleden

Ik heb het een tijdje gedaan maar het viel me op dat mijn zoontje ging spugen van zuivel dus nu krijgt hij kokosyoghurt!

2 jaar geleden

Hier krijgt onze dochter vanaf 8 maanden griekse yoghurt. Soms als aanvulling op de lunch als ze grote honger heeft en de andere keer als snackje in de middag. Ze vindt het heerlijk.

2 jaar geleden

Ik geef meestal yoghurt als ze rijst, couscous of bulgur krijgt. Dat gaat dan net wat makkelijker. Dit deed ik al vanaf 6 maanden. Ze vond het heerlijk. Of ik doe er stukjes fruit in.

2 jaar geleden

Reactie op Mommyof3

Hier ook griekse yoghurt en daar doe ik meestal 1 fruit doorheen en maanzaa ...
Mag je een jong kindje maanzaad geven?

2 jaar geleden

Ik geef haar pas na 1 jaar zuivel. Behalve die enkele keer dat ze het flesje koemelk van mijn zoontje per ongeluk heeft gekregen 馃ぃ