19 Reacties

één jaar geleden

Wij geven de naturel variant. We voegen ook niets toe qua smaak.

één jaar geleden

Hier idd meestal de naturel Griekse yoghurt. Soms zo, soms doe ik er wat fruit doorheen. Ligt ook beetje aan de rest van de dag qua eten.

één jaar geleden

Bij ons ook naturel, zowel normale als griekse yoghurt. Hij vindt het heerlijk.

één jaar geleden

Ze begint met volle yoghurt en 2 schepjes olvarit. Tussendoor een danoontje.

één jaar geleden

Ik geef het soms naturel soms doe ik er aardbeien, banaan, druiven of havermout vindt mijn zoontje super lekker

één jaar geleden

Hier naturel. Kunt er altijd fruit bij of doorheen doen.

één jaar geleden

Wij geven naturel zonder suiker, en doen er vaak havermout doorheen en stukjes vers fruit. Hier wordt trouwens Griekse yoghurt afgeraden, vanwege te hoog vetpercentage, maar ik weet niet zo goed wat daar mis mee zou zijn. 🙈

één jaar geleden

Wij hebben gewoon de naturel, soms prak ik er een stukje banaan of aardbei door, of wat havermout, of niks.

één jaar geleden

Ja gewoon ongezoete Griekse yoghurt, de 10% vet variant

één jaar geleden

Hier wordt naturel echt niet gegeten 😅

één jaar geleden

Naturel, en ze wordt al wild als ze het ziet aankomen😅

één jaar geleden

Hier naturel met een mini drupje limo. Met jam/fruit enz eet ze het allemaal niet.

één jaar geleden

Hier volle yoghurt, hij vindt het heerlijk.

één jaar geleden

Volle yoghurt

één jaar geleden

Hier volle yoghurt, halfvolle yoghurt of Griekse yoghurt 10%. Ligt er maar net aan wat er in huis is. Wel altijd naturel.

één jaar geleden

Magere yoghurt of Griekse yogurt. Wij doen door de yoghurt wat papgranen omdat het zo dun is. Soms wat fruit erin als ze geen warm eten wil

één jaar geleden

Naturel volle yoghurt. Die vetten zijn zo waardevol voor zo’n kleintje!

één jaar geleden

Wij geven magere yoghurt met twee scheppen Olvarit-pap licht volkoren en wat fruit, vaak wat banaan er door.

één jaar geleden

Ons popje heeft zo haar fruitpapje leren eten. Ik maak het nog steeds op die manier. Soms kwark of Griekse yoghurt natuur. En blend een stuk fruit of 2. Meestal een rijpe banaan/perzik/rijpe peer. Ik vind het zelf lekker. Soms wat granen erbij omdat ze absoluut nog steeds geen boterham wil (wel krakers, maar ze heeft ook nog geen tandjes,… dus snap ik dat het moeilijk voor haar is)