Onze dochter van 1 jaar en 3 maanden heeft sinds een paar maanden de diagnose epilepsie. Hierdoor is zij heel gevoelig voor koorts (griep, verkoudheid, tandjes enz) wat een insult kan uitlokken.
Sinds afgelopen zomer is zij al 8 keer opgenomen geweest en het is echt een vreselijke periode (geweest).
Nu heeft zij vorige week donderdag de 2e bmr vaccinatie gehad en hier is zij dus gister heel ziek van geworden (koorts bijna 41 graden) en 2 keer een koortsstuip waarbij 2 keer de ambulance is gekomen omdat zij blauw aanliep. Na de 2e keer ook opgenomen, ook aan het extra zuurstof gezeten en in de avond weer naar huis gestuurd omdat het beter leek te gaan.
Nu zijn we vanavond weer naar het ziekenhuis gegaan omdat de koorts toch weer 40.5 was en zij weer zo slap en bleek werd. En nu dus weer opgenomen met extra zuurstof en antibiotica. Helaas zit ik in een lastige situatie qua werk omdat ik net afgelopen maand bij een nieuwe baan ben begonnen (in de retail, geen rocket science) en heb ik dus mijn werk voor morgenochtend moeten afbellen. Nu kreeg ik als reactie dat ze het niet erg leuk vonden en het lastig was omdat het nogal een druk weekend is zo voor de kerst (ik gaf ook aan dat ik het super vervelend vond zo in mijn eerste maand en ik de situatie heel rot vind) nou snap ik haar reactie maar vind ik het ook verschrikkelijk kut.
Een familielid (die erg dichtbij mij staat) zei ook dat ik misschien anders maar thuis moest slapen en mijn man hier om het beter te verdelen (mijn man was hier gisteren ook en is de hele avond ook gebleven maar hij moet ook gewoon werken morgen) en onze dochter krijgt nog steeds bv dus is in deze situatie gewoon liever bij mij.
Ook zei dit familielid dat ik misschien toch maar gewoon moest gaan werken morgen zodat ik mijn baan niet kwijt zou raken en de afleiding misschien ook goed was. En mijn man heeft een vast contract dus zou hij waarschijnlijk makkelijker hiervoor vrij kunnen krijgen.
Bij mij viel dit dus echt even helemaal verkeerd, keihard janken natuurlijk en een ruzie met het familielid verder. Stel ik me nu aan over het werk? En het familielid? Ik weet gewoon echt even niet wat ik hiermee moet..
Sorry voor het lange verhaal en bedankt voor het reageren!