6 Reacties

4 maanden geleden

Kortdurende zorgverlof

4 maanden geleden

Man en ik overleggen wie op dat moment de minst belangrijke afspraken heeft en diegene blijft thuis of gaat dr halen. Officieel zou dit inderdaad kortdurend zorg verlof zijn maar ik heb dr nog nooit iets van opgeschreven of iets dergelijks, ik ga gewoon. Tegelijkertijd werk ik ook vaak genoeg in de avonduren als het heel druk is en die uren schrijf ik ook niet op dus is denk ik een beetje geven en nemen.

4 maanden geleden

Ik neem dan ook kortdurend zorgverlof op! Hou er wel rekening mee dat die uren 70% uitbetaald worden en niet volledig.

4 maanden geleden

Zorfverlof ja!

4 maanden geleden

De dag dat je ze ziek op moet halen is calamiteitenverlof, daarna kortdurend zorgverlof. Wij proberen mij die eerste dag te laten doen want dat verlof is gewoon 100% doorbetaald, mijn man zijn werkgever zit niet zo op de uren dus hij hoeft er vaak geen zorgverlof (wat maar voor 70% uitbetaald wordt) voor op te nemen. Hij pakt dan volgende dagen, als mijn moeder idd niet kan.

4 maanden geleden

Reactie op DNS123

Man en ik overleggen wie op dat moment de minst belangrijke afspraken heeft ...
Precies zoals wij dat doen. Ik doe vaak m'n mail in het weekend en avond en zo compenseer ik het. Alhoewel onze zoon vrijwel nooit ziek is.