Moet het toch van mij afschrijven aan andere moeders...
Mijn kleine dame heeft al sinds ze kan lopen een fascinatie in toiletten en soms ook geregeld dat we haar er op zetten met succes... nu had ik mooi afgelopen week vrij en geen plannen om ergens heen te gaan. Het is 4 dagen extreem goed gegaan. Veel aangeven dat ze moest plassen en dan ook gedaan op het potje. Hiervoor krijgt ze dan ook een sticker en soms 2. Nu dacht ik laat je vandaag in een onderbroek lopen kijken wat er dan gebeurd. 3 plasongelukjes en pas aangeven toen het al gebeurde.. ze heeft vaker dat ze het dagen achter een fantastisch doet en dan moet ze weer naar opvang en dan gaat het "fout" .
Ik weet het ze is nog jong en moet het leren maar het is best wel frustrerend en deze ongelukjes dag waren mijn reacties ook niet al te best. Het verbaast mij gewoon zo. Want al vraag ik haar waar ze moet plassen en waar haar potje staat weet ze alles precies..
Wat gebeurd er toch steeds? Doe ik iets verkeerd? Ik probeer het te timen, Voor het slapen en na het slapen. Na het avond eten. Liedjes luisteren en boekjes lezen over plassen met haar.