14 Reacties

3 jaar geleden

Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar inderdaad! En vroeg me dan ook af of het nog speciale moet zijn. Action heeft ze bijvoorbeeld ook namelijk

3 jaar geleden

Je moet inderdaad wel kijken naar de echte, dan is dit echt minimaal. Ook een led lampje gebruiken. Ik ken 2 sites die betrouwbaar zijn babynature en natural moummies

3 jaar geleden

Ik volg 😇

3 jaar geleden

Ik heb er 1 gekocht

3 jaar geleden

Zoals deze ik een special winkeltje

3 jaar geleden

Toevallig heb ik net mijn Zoutkamp binnen gekregen. Besteld bij spiru.nl Ik heb gekozen voor de grijze kleur omdat deze zachter qua licht is dan de roze lamp. Erg blij mee. De hoeveelheid licht is perfect voor de nachtelijke voedingen. Wat betreft het 'zweten' van de lamp heb ik nog geen ervaring mee. Op de site waar ik deze heb besteld hebben ze wel goede filmpjes erbij over het onderhoud van de lamp. Een echte zoutlamp heeft ook nog wel meer voordelen dan alleen het zachte licht voor de babykamer: - Zou kunnen werken als natuurlijke luchtzuiveraar. - Zou volgens kenners de luchtvochtigheid in een ruimte kunnen helpen balanceren. - Geeft een warme gloed en positieve sfeer aan een ruimte - Zou een goede nachtrust kunnen helpen bevorderen (Even gekopieerd van de website :))

3 jaar geleden

Ik heb al langer een zoutlamp en was ook bang voor het 'zweten' maar tot op heden heb ik daar nog niets van gemerkt. Staat hier een jaar denk ik

3 jaar geleden

Bij héél warm weer gaat het lampje wel wat ‘zweten’. Maar dat is dan aan de buitenkant, dus kortsluiting heb ik nog niet meegemaakt (en heb ze al heel lang in huis). Ik zorg wel dat ik er iets onder heb, een onderzetter of zo, zodat het zout geen vlekjes achterlaat op meubels.

3 jaar geleden

Reactie op DDDW

Zoals deze ik een special winkeltje
Let op dames die van bol.com en verwijzen naar baby nature als merk of webshop is niet juist en zijn niet dezelfdem

3 jaar geleden

Ik heb er ruim 1,5 jaar geleden twee gekocht toen m'n eerste kwam bij de Lidl en ik ben er nog steeds onwijs blij mee. Heb nooit geen lekken en vocht mee gehad tot nu toe.. dus of je per se een speciaal nodig hebt?? Denk dat dat wel meevalt. Vind t vooral qua licht erg fijn met het naar bed gaan en met nachtvoedingen

3 jaar geleden

Wij hebben deze op de babykamer, ben er weg van 😍 verder hier in huis al meerdere jaren zoutlampjes en waxinelichthouders staan, nooit problemen mee gehad! Ze adviseren sowieso om het niet in een vochtige ruimte te zetten, zoals de badkamer. Verder zou het geen problemen moeten geven 😊

3 jaar geleden

Ik heb 4 lampen in huis staan, waarvan 2 in onze slaapkamer en 1 op de babykamer (wel met led lampen erin). Ze geven heel fijn rustig licht af en qua zweten valt het wel mee...bij mij resulteert het alleen in soms wat los zout wat van de lamp afvalt...niks ernstigs! In weert zit een fysieke winkel waar je ze zelf op vorm, grootte en kleur kan uitzoeken en niet super duur! (Weet niet waar je vandaan komt) https://www.groothandelmineralen.nl/

3 jaar geleden

Reactie op mamaSharon

Wij hebben deze op de babykamer, ben er weg van 😍 verder hier in huis al m ...
Wauw mooi! Waar heb je m gekocht? 😃

3 jaar geleden

Wauw mooi! Waar heb je m gekocht? 😃
Bij pure by me :)