11 Reacties

één jaar geleden

Hema?

één jaar geleden

Kijk eens naar de producten van twistshake! Het zijn geen borden met zuignap maar de placemat zuigt vacuüm aan de tafel. Dan kun je daarop weer een kommetje of bordje draaien. Ze hebben ook bestek, rietjesbekers, etc. Ik ben er blij mee

één jaar geleden

Reactie op 2Cultures1Baby

Hema?
Dankjewel

één jaar geleden

Reactie op Mir I am A

Kijk eens naar de producten van twistshake! Het zijn geen borden met zuigna ...
Oh heeyy twishakee ken ik ga ik snel kijken bedankt😊

één jaar geleden

Wij hadden dus zo'n zuignap bord van siliconen, en een ander los bordje. Tot ik eens een hapje eten uit die bordjes nam, gadverdamme, wat een plastic smaak eraan. Dat hoeft mijn kind niet te eten. Dus in de kliko ermee, en ze eet nu van een gewoon bord mee. Gaat prima.

één jaar geleden

Reactie op MamaK2020

Wij hadden dus zo'n zuignap bord van siliconen, en een ander los bordje. To ...
Dan hielden wij geen borden over. Ze gooit de plastic borden constant op de grond. Momy:Wij zoeken ook naar zo'n bordje.

één jaar geleden

Wij hebben deze en daar ben ik erg tevreden over. Werkt goed bij ons, op plastic ondergrond , met andere geen ervaring. Ook de verschillende vakjes zijn erg fijn. https://www.bol.com/nl/p/baby-baby-bordjes-kinderservies-kinderbord-met-zuignap-onbreekbaar-19x19-pale-rose/9300000056931868?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één jaar geleden

Reactie op Mamamoos

Wij hebben deze en daar ben ik erg tevreden over. Werkt goed bij ons, op pl ...
Blijft die ook op het blad van de triptrap kleven?

één jaar geleden

Reactie op 2sonsrich

Hier ben ik ook benieuwd naar want geen van de zuignapbordjes werkt tot nu toe op de triptrapp

één jaar geleden

Reactie op 2sonsrich

Wij hebben zelf de Hauch dus als het hetzelfde materiaal is, ja.

één jaar geleden

Ik heb er een paar besteld bij Temu op dit moment.