Nu ik dit al schrijf denk ik.. tuurlijk ligt dit niet aan ons, maar ik hoop dat er hier mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt, want het voelt soms echt super vervelend.
Ik ben vader van 3 kinderen, samen met mijn vriendin hebben we het dus extreem druk..
Ik heb een eigen onderneming, een webshop die wel redelijk loopt en waar ik veel tijd aan kwijt ben, daarnaast om mijn webshop te laten groeien ben ik 5-6 dagen in de week bezig als uber chauffeur om ervoor te zorgen dat we genoeg te spenderen hebben en mijn kinderen later hopelijk wat hebben aan de webshop die ik heb opgebouwd..
Nu het volgende, mijn zusje is nu voor de tweede keer gepikeerd, omdat we haar geen aandacht meer geven.
We zien haar te weinig volgens haar en ze zegt dat zij meer behoefte heeft aan contact dan wij dat hebben, als ik zeg dat dit niet waar is en we het gewoon extreem druk hebben met 3 kinderen en werk en ik blij ben als ik zelf heeeeeeel even kan rusten op de bank, zegt ze dat ik het niet begrijp en verdraait ze alle woorden die ik zeg om mij maar een schuldgevoel te geven.
Maar sorry, ik heb 3 kinderen en het echt heel druk met werk erbij en alles, zij zelf heeft geen kinderen dus ze snapt het gewoon echt niet.. ik dring ook totaal niet tot haar door en ze blijft maar roepen dat we geen contact meer met haar willen.
Dit doet ze nu voor de tweede keer, ik geef haar ook geen aandacht meer nu omdat ik er gewoon extreem gek van word, nogmaals met 3 kinderen en veel werk kan je toch niet constant in je achterhoofd houden van ohhh mijn zus van 30 moet ook nog de volle aandacht krijgen anders is ze weer beledigd..?
Wat zijn jullie verhalen of ervaringen hierbij?
Word er gewoon zo extreem moe van..