15 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi Helena, wat leuk je berichtje te lezen! Ik ben ook in verwachting van onze 2e. Ik ben 9 februari uitgerekend. Het is weer zo heerlijk om zwanger te zijn! Maar.. stiekem kan ik ook opzien tegen de eerste maanden. De kraamweek, het bloedverlies, gestuntel met de borstvoeding en de krampjes etc.. maar och wat heb ik er ook weer intens veel zin in om ons meisje te ontmoeten!! Dat maakt alles weer goed. Een hele fijne zwangerschap gewenst! Wanneer ben je uitgerekend en hoe voel je je? Liefs!

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd! Onze jongste is vandaag alweer 10 maanden, dus wij zitten al een tijdje in dit schuitje 馃檲 Wel een heel groot voordeel dat je oudste zich straks al redelijk zelf kan redden, onze tweede kwam in een fase waarin onze eerste nog niet zelf kon lopen, dan is het best even zwaar met twee hele hulpbehoevende kindjes. Ik zou zeggen Vooral overal bij betrekken en rustig uitleggen wat er gebeurt. Kindjes willen zo graag helpen, maar er komt natuurlijk ook heel veel op ze af. Bij ons zijn ze nu al als dik en dun, lekker samen spelen en samen ontdekken. Ik werd ook na de geboorte van de tweede weer helemaal opnieuw verliefd op de eerste, hartverwarmend gewoon 馃挅

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd! Hier ook in verwachting van de tweede (uitgerekend in maart). Ben wel een stuk meer vermoeid met zo鈥檔 peuter in huis, heb jij dat ook? 馃槀

茅茅n maand geleden

Hoihoi! Leuk zeg, gefeliciteerd! Hier is de jongste nu 3 maanden. De oudste van 2 jaar is helemaal fan. Alleen maar knuffelen en kusjes geven. Het was wel weer wennen even alles weer vanaf baby馃槄. Ook sliep de eerste altijd heel goed, maar vind het nu ook wel gezellig snachts. Het is wel vermoeiender, vooral als de ene ziek is. Maar als je ze dan samen ziet knuffelen maakt het 't helemaal goed

茅茅n maand geleden

Dan lopen wij gelijk helena , ik ben 20 mei uitgerekend! Vind het ook best spannend. En op dit moment heel zwaar. Ik ben erg misselijk en moe en vindt dat pittig met een peuter erbij. Hoe gaat dat bij jou? Hoop in het tweede trimester er meer van te kunnen genieten!

茅茅n maand geleden

Wat leuk, hier uitgerekend van baby3 in mei 2025. Ben zo benieuwd om het de meiden te vertellen. De oudste was te jong om het te begrijpen toendertijd. Toen ik bevallen was, het was druk en soms echt even chaos maar het is het oh zo waard 馃グ. Je vindt best wel een weg in je rol als mama van 2.

茅茅n maand geleden

Oh wat leuk we lopen gelijk! Ons dochtertje is ook 2 en nu ook zwanger van de 2e en uitgerekend 27 mei wat leukk!!!

茅茅n maand geleden

Reactie op HC2140

Oh wat leuk we lopen gelijk! Ons dochtertje is ook 2 en nu ook zwanger van ...
Leuk! Hoe gaat het bij jou?

茅茅n maand geleden

Reactie op Mariekebur

Hoi Helena, wat leuk je berichtje te lezen! Ik ben ook in verwachting van o ...
Hi Marieke, ik kan ook wel een beetje opzien tegen de eerste weken hoor. Heel veel zin om weer een kleintje lekker te knuffelen maar het slaap tekort en idd het bloedverlies is weer wat minder 馃檲 Dankjewel jij ook een hele fijne zwangerschap toegewenst!

茅茅n maand geleden

Reactie op Paula29

Gefeliciteerd! Hier ook in verwachting van de tweede (uitgerekend in maart) ...
Jij ook gefeliciteerd! Ik ben echt helemaal gesloopt 馃ぃ elke avond lekker optijd naar bed

茅茅n maand geleden

Reactie op Pukkie5

Dan lopen wij gelijk helena , ik ben 20 mei uitgerekend! Vind het ook best ...
Wat grappig ik ook 20 mei! Ik deel je gevoelens en kwaaltjes ook.. Erg moe en erg misselijk..

茅茅n maand geleden

Reactie op HC2140

Oh wat leuk we lopen gelijk! Ons dochtertje is ook 2 en nu ook zwanger van ...
Wat leuk zeg! Hoe voel jij je nu?

茅茅n maand geleden

Reactie op Helenaxxxx

Wat grappig ik ook 20 mei! Ik deel je gevoelens en kwaaltjes ook.. Erg moe ...
Ah toevallig! Ik ben nu zo blij met lieve ouders en schoonouders die veel extra oppassen 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Pukkie5

Leuk! Hoe gaat het bij jou?
Jaa goedd en hoe is het bij jou? Wel last van echt heftige vermoeidheid en wel dagelijks misselijkheid maar wel minder dan de vorige zwangerschap

茅茅n maand geleden

Reactie op HC2140

Jaa goedd en hoe is het bij jou? Wel last van echt heftige vermoeidheid en ...
Ah dat scheelt. Ik heb juist veel meer klachten dan de vorige keer. De hele dag misselijk en doodmoe. Lig elke middag te slapen en 's avonds om 8u naar bed. Ben het zo zat, hopelijk wordt het snel beter