11 Reacties
4 jaar geleden
Sorry, ik ben 茅茅n van die gelukkigen die zich niet kan voorstellen wat hooikoorts is.. Maar ik zie wel van heel dichtbij hoeveel last je ervan kan hebben!
Ik weet dat je jezelf kan (laten) intapen. Dat lijkt me niet slecht voor de kleine. Wel veel wisselende ervaringen. De 茅茅n zweert erbij en de ander heeft per jaar wisselende uitkomsten..
Verder zou ik dadelijk gewoon de HA bellen en vragen naar de mogelijkheden.. Heel veel sterkte!! 馃ぇ
4 jaar geleden
Ik heb er ook erg veel last van. Je kunt de huisarts vragen om neusspray en oogdruppels.
Fluticason neusspray en allergodil oogdruppels gebruik ik. Deze mogen gewoon tijdens de zwangerschap gebruikt worden.
Ook cetrizine mag je gewoon gebruiken, maar deze gebruik ik echt alleen in nood.
En een lik purol/vaseline op/rond de neus verlicht het bij mij soms ook al.
Succes!!
4 jaar geleden
Je mag loratidine gebruiken. Ik heb ook hooikoorts en loop bij het ziekenhuis, daar werd loratidine aangeraden.
Verder veel je (zonne)bril op buiten en je kan wat vettigs als vasaline aan de binnenkant van je neus smeren zodat de pollen eraan blijven plakken en minder in je neus terecht komen.
4 jaar geleden
Reactie op Laubb
Op internet staat dat cetrizine en loratadine mag. Heb het nagevraagd bij d ...
Oh dat is fijn. Misschien geldt t dan vokr mij persoonlijk want t is me zeer afgeraden in t ziekenhuis 馃槄 vandaar m鈥檔 opmerking neem contact op met je vk. Die kan hier t best in adviseren
4 jaar geleden
Normaal heb ik levocetrizine pillen maar deze was niet uit onderzoek een duidelijke conclusie gekomen wel/niet veilig. Dus kreeg voor de zekerheid cetrizine pillen in plaats daarvan. Verder heb ik ook een neusspray die veilig is volgens huisarts en apotheek!
Bij Verloskundige kan je bij ons niet terecht voor medicijnadvies, zij verwijzen ons door naar de huisarts omdat verloskundigen geen artsen zijn
4 jaar geleden
Ik slik elke dag loratadine, anders kan ik niet eens functioneren 馃槀 Zowel huisarts als verloskundige zeggen dat dit volkomen veilig gebruikt kan worden. 馃槈