15 Reacties

4 jaar geleden

Shein, zalando, ...

4 jaar geleden

Ik ben ook voller maar heb goed gescoord bij de H&M (online hebben ze XXL) en C&A

4 jaar geleden

Bon prix hebben ze ook veel leuke dingen.

4 jaar geleden

Zelf heb ik maat 44. Lange broeken heb ik van c&a. Maar heb in deze warme tijden gewoon mijn jurken aan die ik al had. Ik vind de jurken van zeeman en Wibra etg leuk.

4 jaar geleden

Zit er een Primark bij je in de buurt? Daar hebben ze wijd zittende jurkjes, die ook na de zwangerschap leuk zijn om te dragen. En het is niet duur.

4 jaar geleden

Seraphine vind ik echt geweldig

4 jaar geleden

H en M veel kleding online (niet in winkel te koop. the cotton club heeft mooie overslag jurken in je eigen maat, die passen echt prima, net als only, vila en vero moda.

4 jaar geleden

Gisteren by de H&m goed geslaagd

4 jaar geleden

Ik draag met 23w4d nog steeds mn eigen kleding. Heb in het begin op Shein 2 positiebroeken gekocht die echt veeeeel te groot zijn nu. Door HG ben ik veel afgevallen en kom ik nauwelijks bij. Nu met mooie weer is het lekker om gewoon jurkjes te dragen, mijn huidige jurkjes die passen gewoon en voor de dikkere buik liggen er wijdere jurken klaar.

4 jaar geleden

Ik slaag goed bij bonprix en shein.

4 jaar geleden

Asos

4 jaar geleden

Koop gewoon maatje groter bij takko,c&a en zeeman,wibra

4 jaar geleden

Nu 25 weken en heb net 2 mooie zwangerschap leggings en een body met broekje bij de zara gehaald! met lekker stretch 馃槏

4 jaar geleden

Hi, op Vinted heb ik leuke jurkjes gevonden. Misschien ook leuk om daar te kijken. Verdere tips: Noppies, C&A, Vertbaudet :)

4 jaar geleden

Reactie op Fleefleef

Hi, op Vinted heb ik leuke jurkjes gevonden. Misschien ook leuk om daar te ...
Vinted heb ik ook super leuke jurkjes gevonden voor een klein prijsje. Ik ben fan 馃榾