Ik weet dat jullie geen artsen zijn natuurlijk, maar misschien heeft iemand ervaring met iets soortgelijks.
Twee weken geleden werd mijn dochter ineens ziek. Oprispingen, boertjes die naar rotte eieren roken en vervolgens overgeven en diarree. De diarree en boertjes hielden dagen aan. Haar eetlust was weg en dagen minder. Eerst dachten we dat ze wat verkeerd had gegeten, maar omdat het zo lang aan hield toch maar langs de huisarts. Die dacht aan een parasiet, maar ontlasting bleek later schoon en zij klaarde op.
Afgelopen zaterdag begon het weer zoals toen; eerst oprispingen, daarna eten en drinken weigeren, weer stink boertjes (niet zo veel als toen) en vervolgens tot 3 keer aan toe alles onder gespuugd. Verminderde eetlust en gisteren weer een klein beetje overgegeven en vandaag lopen de zwavel boertjes ook weer op (weer een stuk meer, sneller achter elkaar) en nu sinds de namiddag weer drinken weigeren. Gelukkig heeft ze vandaag al wel genoeg gedronken. Ik bel morgen sowieso even de huisarts weer maar mijn vraag; heeft iemand dit ook wel eens gehad? Weet iemand wat het kan zijn?