4 Reacties

3 jaar geleden

Ik meet eigenlijk nooit hoe warm, maar gevoelsmatig iets koeler dan een normaal badje, maar het voelt nog wel warm aan. Water koelt snel af en je kindje ook als ie nat is. Mijn zoontje kreeg altijd vrij snel blauwe lippen als hij het koud had, dus dat goed in de gaten houden?

3 jaar geleden

Ik laat het opwarmen door de zon. Ik denk tot lauwwarm.. ligt er natuurlijk aan. Maar vullen doen we met koud. Als we dit sochtends doen, is het nu in de middag lekker warm

3 jaar geleden

Wij hebben in de action zo een mini zwembadje gekocht, ik vul het of in de ochtend met koud water en laat het opwarmen, of ik vul het met warm water van de kraan om daarna direct te gebruiken. Als het te koud is, liet mijn zoontje het duidelijk weten. 🙈😂 dan haalden we hem er gelijk terug uit, eerst nog extra warm water en er dan weer lekker in.

3 jaar geleden

Wij hebben zo’n mini zwembadje en die vullen we gewoon met koud water uit de kraan. Juist lekker verfrissend denk ik dan! Tot nu toe is het een spetter festijn met een flinke schaterlach zodra ze in het zwembadje zit, dus ik neem daarmee aan dat het lekker is! ;-)