8 Reacties

één maand geleden

Hey mijn zoontje is ook 14 maanden slaapt wel al van zijn 12 maanden alleen maar nu zins kort heeft hij dat ook heel erg dat is juist de periode dat ze blijkbaarverlatings angst hebben en sta soms inderdaad zelf 3 of 4 keer op in de nacht heel vermoeiend Ik denkbaar je dit even gaat moeten doorzetten maar probeer als vast een flesje kamille thee voor het slapen gaan wat mij ook is opgevallen de dagen dat hij geen tv lijkt slaapt hij wel gewoon door en onlangs ook rode lampje gezet in zijn kamer eet helpt blijkbaar voor hun melatoninne aanmaak het is zeker niet gemakkelijk maar ik zou echt alles proberen maar in slaap wiegen zou ik wel mee stoppen eerst 5 min laten wenen dan pas naar haar toe gaan even troosten ik haar bed en weer vertrekken letterlijk 5 min en terug al is dat 10 keer daarna word het 5 keer en zo mindert het ik weet het het is echt moeilijk en Miss ook last van tandjes das beetje de periode succes

één maand geleden

En eerlijk het klinkt raar maar ik had beetje geluk hij had had en voet ziekte waardoor ik finistil moest geven dat helpt hun slapen heel goed slapen zelf na 3 dagen was hij zijn kamer en bedje gewoon. Het is geen middel dat je dag dagelijks moet geven maar het kan ook niet echt veel kwaad als je dat eens dagje probeert zal je het verschil merken ze zal Miss zo haar kamer en bedje gewoon worden het is echt geen fabel ik kreeg het ook als advies en ik dacht oneee wat is dat nu weer tot de dag dat ik het echt gaf dat was mijn redding om hem alleen te doen slapen

één maand geleden

Reactie op ishaak

En eerlijk het klinkt raar maar ik had beetje geluk hij had had en voet zie ...
N.a.v. je bericht heb ik het middel opgezocht en ik lees dat het wordt.sfgeraden bij borstvoeding en contra-indicatie ia voor gebruik onser de 1 jaar ivm dat het omdat het sedatief effect kan leiden tot perioden met ademhalingsstilstand tijdens de slaap.

één maand geleden

Reactie op Eagelske

N.a.v. je bericht heb ik het middel opgezocht en ik lees dat het wordt.sfge ...
Wil het toch even delen ivm er misschien ook mensen het lezen bij kindjes jonger dan een jaar en zodat mensen weten en alert kunnen zijn bij gebruik

één maand geleden

Hier altijd al een slechte slaper en nog steeds veel in slaap wiegen. Mega vermoeiend. Zelf ben ik niet van het laten huilen. Het is hun enige communicatie middel en de ene baby heeft wat meer mama liefde nodig dan de ander. Liefde van een moeder podcast helpt wel met er een beetje vrede mee krijgen maar het blijft natuurlijk zwaar. Soms fijn om te weten dat je niet de enige mama bent die s’nachts nog steeds staat te wiegen❤️

één maand geleden

Hier lijkt het alsof we een stap hebben kunnen maken door het stoppen met elke keer voeden of wandelen.. we hebben vloerbed en slapen samen en paar weken geleden was ik zooooo moe dat ik heb gezegd je krijgt pas weer borstvoeding na minimaal 3 uur. En voor die tijd is het troosten of liedje zingen maar niet meer wandelen of voeden en het lijkt te werken maar pas een week ofzo dus hoop niet dat ik het nu jinx 🫢

één maand geleden

Reactie op Eagelske

N.a.v. je bericht heb ik het middel opgezocht en ik lees dat het wordt.sfge ...
Oei dan zeker niet doen ik kreeg het wel van dokter hij is wel 14 maand oud boven de 1 jaar Miss daarom en hij krijgt ook geen borstvoeding meer maar alle zins het is sowieso beetje zoeken 😞😟😢❤️

één maand geleden

Same here <3 wilt alleen maar in slaap vallen met papa mama contact. Zonder lukt niet.. zo veel verdriet.. en als we in slaap gewiegd hebben en hij wordt een paar uur later wakker dan is hij weer in paniek omdat hij geen papa of mama ziet. Wilt dan ook niet meer alleen slapen dus vaak uiteindelijk na 4 x uit bed en wiegen toch maar in ons bed. Dan slapen we niet fijn dus we zijn ook echt gebroken.. ons andere zoontje hechte heel veel aan zijn knuffeltje waar hij heel goed mee in slaap kan vallen maar ons jongste zoontje gooit ze gewoon uit bed en wilt alleen maar ons knuffelen. Ergens ook heel lief natuurlijk. Maar zou zo fijn zijn als hij lekker in zijn eigen bedje kan slapen meeste van de tijd 🤍🤍