18 Reacties
vorig jaar
Ik denk zeker dat kindjes van 15 maanden wel aan kunnen geven wat ze wel of niet willen.
Mijn dochter van 15 maanden kan ook heel duidelijk maken wat ze wel of niet wil.
Bizar hoe snel het gaat met die kleintjes 🍀
vorig jaar
Ze zegt hier nog weinig woordjes, maar nee is er 1 van :p En ze schudt er ook heel hard met haar hoofd bij.
vorig jaar
Hier ook 1 hoor die duidelijk nee zegt en haar hoofd schud! Maar ook als ik iets aan haar vraag wat ze wel wil, duidelijk ja zegt en ja schudt haha
vorig jaar
Ja hoor hier een van 13 maanden. Ja , nee , klaar , oh Ohhh, die , daar ...😅 Heeft een sterke eigen mening deze moet ik zeggen. Wel leuk he en handig dat ze steeds meer kunnen communiceren.
vorig jaar
Hier ook, en vooral er dan heel boos bij kijken 😂 Dan moet ik al lachen en zij ook meteen. Ze hebben het allemaal wel in de gaten! 🥰
vorig jaar
Om even terug te komen op " nee' vanochtend had ons kind een mental breakdown van heb ik jou daar.... Pap gemaakt, moest ze niet, fles gemaakt moest ze niet en waarom...? De kerstboom hadden we nog niet aan gezet DRAAAAMA toen ik vroeg kerstboom ? Riep ze JA en begon vrolijk te drinken en eten... Pff Meine gute word nog wat dit
vorig jaar
Heel herkenbaar! Sinds een dikke week is het vaak 'nee' en maakt hij een gebaar alsof hij iets wegschuift. Daarbij kan hij ook hysterisch gaan gillen of huilen. Het lijkt soms wel alsof de peuter puberteit al is aangebroken 😅
vorig jaar
Ooooh die van mij ook hoor! Kan heel goed duidelijk maken wat ze wel en niet wilt. Nee is ook echt nee hier