Hallo, onze zoon zet sinds deze week flink wat stappen dus het is tijd voor schoenen.
Hebben jullie tips?
Ik heb zijn voet opgemeten en die is 11.5 cm. Welke maat is verstandig om te kopen? Hebben jullie bepaald merk wat fijn is?
Wij hebben schoentjes van Keq en Shoesme. Laat je vooral even adviseren in een goeie schoenenzaak.
Onze dochter had smalle voetjes en haar eerste schoenen waren van Bardossa.
Mijn mannetje rent en huppelt rond op shoesme. Ik zou ook adviseren naar een goede schoenenzaak te gaan en je daar te laten adviseren. Bij mij hebben ze de voeten goed opgemeten, keken heel fijn mee naar welke schoentjes goed flexibel zijn maar belangrijker nog welk schoentje goed pasten voor mijn zoontje. Welke bij zijn voeten pasten en waar hij het beste op liep. Het verschilt denk ik echt wel per kind waar ze goed/ fijn op lopen.
Haha ja .. de hiel krijg ik maar moeilijk op de bodem van de schoen. Het lijkt wel iets beter te gaan als hij geen sokjes met anti slip aan heeft, maar dan nog gaat het lastig.
@Pruiter (quote werkt niet)
Hier was de schoenverkoper er heel kritisch op dat de schoenen goed aangingen. Dus ook schoenen van Shoesme maar met meer vetergaatjes zodat de schoen goed ver openkan en daardoor goed aan gaat. En idd sokken zonder antislip wanneer er schoenen gedragen worden
Ik heb mijn zoontje ook op shoesme laten lopen, maar merkte dat hij hier helemaal niet lekker op liep. Ik gaf hem de te schattige nike airmax 1 aan en hij liep een stuk beter!
Volg je gevoel!
Timberland schoentjes met een dunne zool werkt hier trouwens ook heel goed! Daar gaat zn voetje net iets makkelijker in dan in die van shoesme, die is namelijk wat stijver.
Ons zoontje van 15 maanden draagt de vans low schoenen. Hij wil geen andere en trekt ze uit. Deze houd ie aan zonder problemen en is er echt trots op dat ie ze zelf aan wil doen 😂 er zitten geen veters maar klittenband en loopt er goed op!