24 Reacties

één maand geleden

Wij vinden naturino heel fijn. Zijn heel flexibel

één maand geleden

Ook wij zijn fan van Naturino, loopt hij ook goed op! De eerste schoentjes van Shoesme krijgen wij niet goed aan, dus daar zijn we geen fan van.

één maand geleden

Reactie op MareilleM

Ook wij zijn fan van Naturino, loopt hij ook goed op! De eerste schoentjes ...
Goed om te weten, wilde al bij shoesme kijken

één maand geleden

Wij hebben schoentjes van Keq en Shoesme. Laat je vooral even adviseren in een goeie schoenenzaak. Onze dochter had smalle voetjes en haar eerste schoenen waren van Bardossa.

één maand geleden

Mijn mannetje rent en huppelt rond op shoesme. Ik zou ook adviseren naar een goede schoenenzaak te gaan en je daar te laten adviseren. Bij mij hebben ze de voeten goed opgemeten, keken heel fijn mee naar welke schoentjes goed flexibel zijn maar belangrijker nog welk schoentje goed pasten voor mijn zoontje. Welke bij zijn voeten pasten en waar hij het beste op liep. Het verschilt denk ik echt wel per kind waar ze goed/ fijn op lopen.

25 dagen geleden

Shoesme!

24 dagen geleden

Reactie op Januari2023

Shoesme!
Deze zijn het geworden van shoesme :)

24 dagen geleden

Reactie op pruiter

Cute 🥰

24 dagen geleden

Reactie op pruiter

Ow wat een leuke!! Hopelijk heeft je mannetje veel stapplezier ermee!!

23 dagen geleden

Oh leuk! Ik heb deze als eerste loopschoenen van shoesme ook 😊

23 dagen geleden

Reactie op Jool88

Leuk, daar zat ik tussen te twijfelen ;).

21 dagen geleden

Reactie op Jool88

Gaan de 1e schoenen bij jullie ook zo lastig aan?

21 dagen geleden

Reactie op pruiter

Gaan de 1e schoenen bij jullie ook zo lastig aan?
Haha ja .. de hiel krijg ik maar moeilijk op de bodem van de schoen. Het lijkt wel iets beter te gaan als hij geen sokjes met anti slip aan heeft, maar dan nog gaat het lastig.

21 dagen geleden

Reactie op Jool88

Haha ja .. de hiel krijg ik maar moeilijk op de bodem van de schoen. Het li ...
Ik vind het vreselijk, hiel krijg ik niet goed. Hij heeft idd wel antislip sokken dus goede tip.

21 dagen geleden

Reactie op pruiter

Ik vind het vreselijk, hiel krijg ik niet goed. Hij heeft idd wel antislip ...
Hadden wij eerst ook. Nu zwarte vans schoentjes gekocht met klittenband. Die gaan heel fijn en makkelijk aan

20 dagen geleden

@Pruiter (quote werkt niet) Hier was de schoenverkoper er heel kritisch op dat de schoenen goed aangingen. Dus ook schoenen van Shoesme maar met meer vetergaatjes zodat de schoen goed ver openkan en daardoor goed aan gaat. En idd sokken zonder antislip wanneer er schoenen gedragen worden

13 dagen geleden

Ik heb mijn zoontje ook op shoesme laten lopen, maar merkte dat hij hier helemaal niet lekker op liep. Ik gaf hem de te schattige nike airmax 1 aan en hij liep een stuk beter! Volg je gevoel!

12 dagen geleden

Timberland schoentjes met een dunne zool werkt hier trouwens ook heel goed! Daar gaat zn voetje net iets makkelijker in dan in die van shoesme, die is namelijk wat stijver.

11 dagen geleden

Ons zoontje van 15 maanden draagt de vans low schoenen. Hij wil geen andere en trekt ze uit. Deze houd ie aan zonder problemen en is er echt trots op dat ie ze zelf aan wil doen 😂 er zitten geen veters maar klittenband en loopt er goed op!

11 dagen geleden

Reactie op xosteesox99

Ons zoontje van 15 maanden draagt de vans low schoenen. Hij wil geen andere ...
Hebben deze ook een dunne, flexibele zool?