11 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij zeiden ze 3m in begin en 3m op het einde beter nie

2 jaar geleden

Ik dacht dat zwemmen in zwembad wel mocht maar jacuzzi bijvoorbeeld beter van niet ..

2 jaar geleden

Met mijn eerste zwangerschap nog rond 36 weken naar de sauna en in de jacuzzi geweest. Zolang jij je goed voelt kan het geen kwaad denk ik maar. Het was heerlijk om even gewichtsloos te zijn en kunnen relaxen. Maar natuurlijk doen waar je je goed bij voelt. Anders overleggen met je vk

2 jaar geleden

Lekker doen, op bubbelbad na, genoeg drinken, niet te lang, laat je temperatuur niet te veel oplopen. Dan kan het best.

2 jaar geleden

Ik zou alleen zwemmen en een massage boeken en lekker relaxen. Sauna en bubbelbad even skippen

2 jaar geleden

Ik heb het zelf niet gedaan met 32 wk toen ondanks het een verassing was van mijn partner. Durfde de sauna en het bubbelbad echt niet aan door de risico op bacteriën.

2 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reactie🙂 Het is een weekendje Sanadome met diverse zwembaden (max temp 37 graden). De bubbelbaden en sauna ga ik skippen.

2 jaar geleden

Ik ga dit weekend ook ben dan al ruim 35 weken. Ben normaal echt een sauna liefhebber maar de hele zwangerschap bewust niet gegaan. Nu ga ik alleen zwemmen relaxen etc. Geen sauna / bubbelbaden enz. Bij Sanadome heb je ook genoeg zwembaden / zoutwaterbad massage stoelen etc👌

2 jaar geleden

Ik heb het vandaag gedaan en het was heeeeerlijk. Beetje zwemmen en lekker ontspannen. Ik heb wel even het Turks stoombad mee genomen. Goed op je zelf letten, veel drinken en rusten. Ik ben zo opgeladen na vandaag!

2 jaar geleden

Volgens mijn verloskundige mag je tm week 34 in bubbelbaden. Zou het ook even aan jou verloskundige vragen, vaak is het nog prima!

2 jaar geleden

Reactie op Misw

Dankjewel voor jullie reactie🙂 Het is een weekendje Sanadome met diverse z ...
Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik nog met 35wk naar Sanadome geweest. Ik had er toen een zwangerschapsmassage bij geboekt, dat was echt héérlijk. Het wordt idd afgeraden om zo ver in de zwangerschap nog in bubbelbaden te gaan vw infectierisico. Ik was zelf een beetje eigenwijs en ben toen nog wel in een paar bubbelbaden geweest. 🙈 Ik vond zelf dat, zolang de vliezen niet gebroken zijn, het kindje veilig in de baarmoeder zit, ook al zou er al wat ontsluiting zijn. Maar dat is een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken. Er zijn sowieso nog zoveel meer fijne baden in Sanadome, dus zou het je alleen maar aanraden 🥰