21 Reacties

vorige maand

Ik wordt februari 38 en zijn bezig voor een 3e kindje.

vorige maand

Wij ook deze maand 2e ronde voor een 3e

vorige maand

Reactie op Ladiedaaa

Ik wordt februari 38 en zijn bezig voor een 3e kindje.
En inmiddels.. 37 en zwanger! ♥️

vorige maand

Reactie op Ladiedaaa

En inmiddels.. 37 en zwanger! ♥️
ook net zwanger?

vorige maand

Reactie op baby88

ook net zwanger?
Jep. Vandaag pas een positieve test na een week overtijd te zijn. Zo blij 🥰

vorige maand

Reactie op Ladiedaaa

Jep. Vandaag pas een positieve test na een week overtijd te zijn. Zo blij � ...
Wat leuk gefeliciteerd! Ik had 1e kerstdag een positieve test, dag voor mijn menstruatie, dus ook echt net.

vorige maand

Reactie op baby88

Wat leuk gefeliciteerd! Ik had 1e kerstdag een positieve test, dag voor mij ...
Super zeg, dit is heerlijk 2025 afsluiten ❤️ ik zie dat je kindjes van 5 en 2 jaar hebt. Wanneer ga je het hun vertellen?

vorige maand

Reactie op Ladiedaaa

Super zeg, dit is heerlijk 2025 afsluiten ❤️ ik zie dat je kindjes van 5 en ...
ja klopt een zoon en een dochterje. Ik hoop dat ik mij deze zwangerschap beter ga voelen dan bij hun, heel erg misselijk toen en ben nu al wat misselijk 😞 jij al klachten? Pas na een goede echo hoor eerst even afwachten

vorige maand

Reactie op baby88

ja klopt een zoon en een dochterje. Ik hoop dat ik mij deze zwangerschap be ...
Veel krampjes wel, maar die komen me wel bekend voor. Vervelend dat je bij hun misselijk was, lijkt me erg naar. Ik had bij beiden juist een heerlijke zwangerschap. Ik was vergeten hoe spannend het allemaal is 😊

vorige maand

Reactie op Ladiedaaa

Veel krampjes wel, maar die komen me wel bekend voor. Vervelend dat je bij ...
ja ik hoop dat t deze 3e keer minder hevig is en gewoon te doen! ja he ik vind het toch ook wel spannend helemaal omdat ik toch wat ouder ben nu en al 2 gezonde kindjes heb ook heel spannend straks hoe iedereen reageert

vorige maand

Reactie op baby88

ja ik hoop dat t deze 3e keer minder hevig is en gewoon te doen! ja he ik ...
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar. Bij ons verwacht niemand dit namelijk, want heb wel eens uitgesproken dat we compleet waren. Het verlangen naar een 3e kindje begon bij mijn man en op het moment dat je het wil kan je het niet meer los laten. Maar met onze best wel aanwezige kinderen ziet niemand dit aankomen 🤣

vorige maand

Reactie op Ladiedaaa

Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar. Bij ons verwacht niemand dit namelij ...
heel herkenbaar wat je schrijft, daarom vind ik het ook heel spannend en ookomdst ik denk ben ik niet al te oud?. Hoe oud zijn jouw kinderen?

vorige maand

Reactie op baby88

heel herkenbaar wat je schrijft, daarom vind ik het ook heel spannend en oo ...
Dochter wordt volgende maand 4 en zoontje is net 2.

vorige maand

Reactie op Ladiedaaa

Dochter wordt volgende maand 4 en zoontje is net 2.
echt hetzelfde dus qua leeftijd

vorige maand

Reactie op baby88

echt hetzelfde dus qua leeftijd
Jup, dus goals voor de aankomende maanden is de oudste laten fietsen zonder zijwieltjes en de jongste zindelijk maken 🤣 vind het logistiek ook allemaal wel spannend. Scheelt dat de oudste dan wel op een verhoging kan, die past denk ik wel tussen in 🤣 al die dingen waar je nu over na moet denken, haha.

vorige maand

Reactie op Ladiedaaa

Jup, dus goals voor de aankomende maanden is de oudste laten fietsen zonder ...
nou echt he,daar lig ik ook nu even wakker van

vorige maand

Reactie op baby88

nou echt he,daar lig ik ook nu even wakker van
We proberen het wel zo leuk mogelijk te maken voor de kindjes, als in de oudste krijgt de grote zolderkamer en zoontje haar kamer. Dus ze promoveren wel 🤣

vorige maand

Reactie op Ladiedaaa

We proberen het wel zo leuk mogelijk te maken voor de kindjes, als in de ou ...
Ja dat gaan wij ook doen! Hoop dat de weken snel gaan richting de 1e echo e hopelijk met niet te veel misselijkheid

vorige maand

Ik had de dag na kerst een positieve test! ☺️ Ik ben nu 34 en heb al 2 kindjes van bijna 5 en 2 jaar 🤭 Ik ben zooooo benieuwd!🥰

vorige week

Reactie op BLJK

Ik had de dag na kerst een positieve test! ☺️ Ik ben nu 34 en heb al 2 kind ...
Helaas is onze 3e nog niet gegund.. (zie mijn persoonlijke topic) ik hoop dat jullie allemaal fantastische zwangerschappen en baby's gaan krijgen! ❤️