5 Reacties
5 maanden geleden
Ik was 37 toen ik zwanger raakte van de jongste. Ik was binnen 1 maand zwanger en 38 toen die geboren was. Mijn oudste waren al 13 en 10 jaar.
5 maanden geleden
Mijn jongste dochter wordt 4 September 1 jaar en ik ben 41. Daarnaast heb ik nog een zoo the die deze week 2 jaar wordt dus bij beide was ik al ouder dan 37. 😁 Onze zoon is ‘verwekt’ door IUI maar dit had andere redenen en stond los van mijn leeftijd. Onze jongste dochter was een complete verrassing maar de mooiste die we ons ooit hadden kunnen wensen. Het was letterlijk na 1 keer ‘raak’ haha! Zwangerschappen waren prima te doen, heb er echt van genoten. De tweede was wat zwaarder omdat we al een kleintje hadden lopen maar lichamelijk voelde ik me super goed. 😊
2 maanden geleden
Onze dochter kregen we toen ik 43 jaar was. Het zwanger worden ging heel moeilijk. Veel ICSI terugplaatsingen gekregen met embryo’s. De zwangerschap was ook erg zwaar. Bevalling ging ook erg moeizaam met uiteindelijk een spoed keizersnede.
Maar goed. Dat is allemaal achter de rug. Het werken aan mijn gezondheid na dit alles, is heel erg belangrijk. Ik heb veel geluk gehad dat alles is goed gekomen.
2 maanden geleden
Ik ben 37 en nu bijna 12wk zwanger van de derde. Het was een grote, maar zeer aangename verrassing. We hadden altijd al wel de wens voor nog een derde, maar waren er nu nog niet mee bezig. Ik had steeds een regelmatige cyclus van 28-30 dagen, dus op dag 31 zeiden we: ach het kan nu wel een keertje zonder condoom, de menstruatie begint toch vandaag of morgen. Die is dus nooit gekomen, haha! 😂 Heb twee dochters van november '21 en september '23, straks nog een klein wondertje in mei '26! Ik vind mezelf overigens nog helemaal niet oud, ik voel me goed en fit. En de kinderen houden ons toch ook jong 😅