3 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou even de huisarts bellen om te overleggen.. Gebruik je ook al paracetamol zetpilletjes? Dat kan je sowieso doen, misschien helpt het iets.. Sterkte! 🍀

2 jaar geleden

Ik zou even de huisarts bellen om te overleggen.. Gebruik je ook al paracet ...
De kinderarts komt niet verder dan ‘hoort erbij’ en paracetamol inderdaad.. Vandaar dat ik op zoek ben naar ervaringen van anderen

2 jaar geleden

Mijn 2de dochter heeft ook zon reactie gehad op een kuur.... Enige wat wat beetje hielp was maizena op de billen poederen, want dit houd de wondjes droog en is soort van glad dus beschermd ook iets tegen de zuurheid van de poep! Dus was voor haar 1 minder pijntje..... Optijd de luiers wisselen, maar ook niet schoonmaken met baby doekjes, maar met wegwerp washandjes met water, goed drogen en dan poederen! En mijn dochter wilde graag heel de dag op mijn pink sabbelen, ik denk omdat zuigen troost maar er niet meteen voor zorgt dat het de darmen weer doet vullen. De Fiep pakte ze niet dus blaren op mijn pinken was de enige oplossing! Verder dan dit en pcm kwamen wij ook niet dus veel proberen te troosten, de dagen van de kuur proberen door te komen zo goed als je kunt! En probeer niet gefrustreerd te raken want je doet het kei goed 😘