10 Reacties

8 dagen geleden

Zit ze met haar rug naar je toe? Sinds wij de autostoel in de rijrichting hebben was alles bij ons ineens klaar..

8 dagen geleden

Muziek aan (van Juf Roos) helpt bij ons heel erg goed. Ze houdt het dan een stuk langer vol. Maar wel aan het aftellen tot de 15 maanden. Mag ze eindelijk de andere kant op kijken!

8 dagen geleden

Reactie op Babyboy072020

Zit ze met haar rug naar je toe? Sinds wij de autostoel in de rijrichting h ...
Hier hetzelfde

8 dagen geleden

Crackers, rijstwafels en appels zijn hier favoriet in de auto, lekker ergens op knabbelen

8 dagen geleden

Hier ook het geval! Lange afstanden zijn ook echt een uitdaging…. Hij zit ook nog met de rug naar ons toe.

8 dagen geleden

Hier ook hetzelfde. Altijd huilen in de auto, ook als is het maar 5 minuten is. Hij zit bij ons al in de rijrichting, heeft geen verschil gemaakt. Heb werkelijk alles geprobeerd want het is zo beperkend. Helaas werkt alleen eten en de tablet met filmpjes aanzetten, maar dat is natuurlijk niet wat ik eigenlijk wil doen. Dus.. ik lees mee. Alle tips zijn welkom.

8 dagen geleden

Hier werkt alleen snacks en cocomelon om bumba op de ipad 😑

8 dagen geleden

Ik heb loopy loops van 1 kant naar de andere kant gehangen met allerlei speeltjes er aan. Groot succes hier 😊

7 dagen geleden

Wij hebben een extra spiegel geplaatst zodat hij uit het raam kan kijken. Werkt een beetje.. Ik had wel begrepen dat je je kindje juist geen (harde) snacks moet geven ivm verslikking en stikgevaar als je hard moet remmen of bij een aanrijding.

7 dagen geleden

Geen ervaring met mijn mannetje. Ik weet alleen dat ik zelf veel gehuild heb ik de auto als baby zijnde. Ik bleek dan ook behoorlijk veel last van wagenziek te zijn. Dus zou ook kunnen dat ze daar last van heeft