16 Reacties

2 jaar geleden

Misschien een draagzak? Ik denk namelijk eerder aan nabijheid

2 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal, onze zoon van 13 weken vind ook moeilijk zijn slaap/rust in de box en ik heb deze week een babyswing tweedehands gekocht. Hij ligt er graag in en komt wel tot rust. Hij is er al 1 keer in, in slaap gevallen. Is wel maar tot 9kg dus zullen het idd niet super lang kunnen gebruiken.

2 jaar geleden

Wij hadden een mamaroo cadeau gekregen. Onze jongen vond het drie keer niks, dus hebben we het een ander cadeau gedaan. Denk dat je baby het maar net fijn moet vinden. Op dit moment hebben we twee draagzakken waar de baby fijn in zit. Eentje voor mijn man, want hij is heel slank en lang en eentje die op mijn brede schouders en smalle taille past. Probeer eerst draagzakken uit bij een draagconsulent, als je dat al wilt. Als je iets kunt huren is dat denk ik de betere manier. Ben je er lekker snel van af als het niet bevalt.

2 jaar geleden

Ik herken je verhaal, bij ons werkt de wipstoel iets langer dan de box. Ze kan dan iets meer om zich heen kijken en heb er speeltjes aan gehangen. Toch blijft het heen en weer rennen en heb zelfs alleen haar. Bij ons werkt de draagzak niet zo om haar thuis bezig te houden, dan komt er toch ook protest, maar wie weet wel bij jullie kindje?

2 jaar geleden

Wij hebben er een en ik zou echt niet meer zonder kunnen. Zowel mijn dochter als mijn zoon nu vinden het fantastisch en dutten hier heerlijk in.

2 jaar geleden

De draagzak (heb een meitai, werkt super) gebruik ik inderdaad ook heel veel, maar vooral om te slapen en dat pikt ze ook alleen als ik blijf lopen, en meestal alleen als ik naar buiten ga. Dus ik zoek iets wat binnen ook werkt en wat mijn rug ook een beetje kan ontlasten 😅

2 jaar geleden

Reactie op Mommy2ML

Wij hebben er een en ik zou echt niet meer zonder kunnen. Zowel mijn docht ...
Welke heb jij?

2 jaar geleden

Wij hebben een Nuna leaf schommelstoel. Inmiddels twee want onze dochter van 3,5 zit er nog steeds in, haha! Ook onze zoon zit er heerlijk in. Bij ons de simpele varianten maar ze zijn uit te breiden met een elektrische motor en een speelboog.

2 jaar geleden

Reactie op Jcgb

De draagzak (heb een meitai, werkt super) gebruik ik inderdaad ook heel vee ...
Ohh zo herkenbaar! Slaapt buiten echt top in de draagzak maar binnen is een gevecht 😂 blijft ze ook maar uit het raam staren “waarom niet daar mama?”

2 jaar geleden

Reactie op maaike171

Ohh zo herkenbaar! Slaapt buiten echt top in de draagzak maar binnen is een ...
Haha ja en als ik van buiten kom is ze steevast wakker zodra ik 1 voet over de drempel naar binnen zet (ook als ik rondjes om het kookeiland ga lopen net alsof ik nog buiten ben, been there done that😄). Mijn zoontje was ook zo, en je krijgt er wel hele leuke buitenkinderen van hahaha

2 jaar geleden

Wij hebben de qute q rocker, vind onze zoon heerlijk en wij ideaal! Box vind hij ook niks

2 jaar geleden

Wij hebben er een van maxi cosi de cassia. Nu 2e kindje en ook zij vind t heerlijk erin te liggen en lekker rond te kijken

2 jaar geleden

Vind ze babygym niet leuk?

2 jaar geleden

Wij hebben een Nuna leaf

2 jaar geleden

Wij hebben de 4moms Mamaroo, echt top. Via Marktplaats veel te koop, hebben wij hem ook vandaan gehaald! Kan zelfs via Bluetooth verbinden, ideaal!

2 jaar geleden

Reactie op Jcgb

Welke heb jij?
Deze hebben wij