16 Reacties

2 jaar geleden

Hoe lang verwachtte ze dat je af zou wachten? Heel eerlijk zou ik gewoon weer eens bellen, liever een keer teveel dan te weinig. Veel sterkte en beterschap, hopelijk knap je snel op!!!

2 jaar geleden

Reactie op ingem7

Hoe lang verwachtte ze dat je af zou wachten? Heel eerlijk zou ik gewoon we ...
Is niet verteld. Ik word vrijdag gebeld voor de evaluatie over de bevalling etc. en ze zei dat ze dan ook wel even vroeg hoe het ging🤷🏼‍♀️
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Soms moet je ‘door zeuren’ voor je gevoel. Maar ik vind dit geen zeuren… bel gewoon inderdaad lieverd. Heel veel sterkte en beterschap 💖

2 jaar geleden

Begint het met kleine steken en wordt het dan erger?

2 jaar geleden

Reactie op SammiejDH

Begint het met kleine steken en wordt het dan erger?
Bij mij begon het met hele erge naweeën en ze konden mijn buik niet indrukken rondom de navel want dan ging ik door de grond. Daarna breid het zich uit door de gehele buik en heb je een soort “gloei” gevoel met menstruatie krampen onderin de buik en konden ze de buik helemaal niet meer indrukken omdat ik zoveel pijn had.

2 jaar geleden

Reactie op Maikee--

Bij mij begon het met hele erge naweeën en ze konden mijn buik niet indrukk ...
Oke dank je wel. Ik heb sinds gister beetje krampen, maar niet zo. Heel veel beterschap en gewoon bellen hoor!

2 jaar geleden

Gewoon bellen! Gaat om je eigen gezondheid.. en als jij het gevoel hebt dat het alleen maar slechter gaat.. Je bent geen zeur hoor!! Ik hoop voor je dat alles snel weg is en je lekker kunt genieten!

2 jaar geleden

Zou meteen bellen! Lieve vrouw, je hebt zoveel pijn dat je niets meer kan. Dat is 6 weken na een gewone bevalling niet normaal. Los van de bevalling is deze pijn niet normaal. Niemand weet hoeveel pijn jij hebt en jij bent de enige die het wel weet, dus je moet voor jezelf opkomen. Het is jouw lichaam en zorg voor jezelf 💓

2 jaar geleden

Reactie op MAW178

Zou meteen bellen! Lieve vrouw, je hebt zoveel pijn dat je niets meer kan ...
Precies dit!

2 jaar geleden

9 dagen na mijn bevalling werd ik ook hevig ziek. 39.5 graden koorts en hevige buikpijn. Met spoed opgenomen in het ziekenhuis (3dagen gelegen) met een baarmoeder infectie. Ook hier is onze kleine jongen gehaald met knip en pomp. Nu 8 dagen later gaat het gelukkig beter, vandaag de laatste dag antibiotica en hopelijk blijft het hierna zo. Heel veel sterkte! En ik zou zeker bellen, ze moeten je echt serieus nemen!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Gewoon bellen!! Dit is geen doen op deze manier.

2 jaar geleden

Ik lig momenteel ook ziek in bed met ontsteking van de baarmoeder. Wat een ellende he! Bij mij hebben ze een echo gemaakt om te zien of er een stukje placenta was achtergebleven. Was gelukkig niet zo, maar lees bij jou mogelijk wel. Gaan ze dat niet controleren nog? Kan me namelijk voorstellen dat zolang dat er iets zit wat er niet hoort je ook niet echt beter wordt? Bij opnieuw koorts moest ik zeker bellen. Zou met 37.9 en het hele verhaal wat je vertelt daarom zeker bellen. Eventueel een beetje aandikken en ook benoemen dat je jezelf zorgen maakt en je jezelf slechter gaat voelen ipv beter. Lijkt mij genoeg reden dat ze je even opnieuw moeten onderzoeken. Heel veel sterkte en beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op Baby2110

Ik lig momenteel ook ziek in bed met ontsteking van de baarmoeder. Wat een ...
Ja tis echt een ellende en ik dacht er dus na 6 weken wel vanaf te zijn en ook dingen te kunnen.. voel me echt een gevangene in m’n eigen huis. Controle via de telefoon😅 was het daar sowieso niet mee eens en wilde dat vrijdag (dan was de telefonische afspraak) ook even benoemen. Ik ga straks bellen. Ik twijfelde weer omdat het bloedverlies minder werd (word wss onderdrukt door de pil) en m’n temperatuur “gelijk” blijft (nog steeds variërend tussen de 37,5 en 37,9). Eigenlijk onzin want ik zit ooit huilend op de bank te voeden van de buikkrampen en word elke ochtend badend in het zweet wakker.

2 jaar geleden

Oh lieve moeder, Bellen! Ik heb hetzelfde gehad, een paar weken geleden alleen in een korter tijdsbestek. Wat zijn ze al lang aan het sukkelen met je zeg! Ik werd een week na de bevalling ziek. Baarmoeder zakte niet, weinig bloedverlies, veel pijn en gewoon het gevoel dat er iets zat wat niet hoorde. Doorgestuurd naar het ziekenhuis en jawel, een heel onrustig beeld. Conclusie: een stolsel of placentarest met infectie. Ik ben toen drie dagen opgenomen met antibiotica via het infuus met als plan om daarna te curreteren (arts 1) De volgende dag besluit arts 2 echter dat het beter is als het lichaam het zelf afstoot dus wordt ik naar huis gestuurd met een verlengde antibiotica kuur van nog eens 8 dagen. Al deze 8 dagen ziek geweest en net als jij net geen 38 graden verhoging. De laatste dag van de kuur toch de verloskundige gebeld. Die kwam langs en zag eigenlijk meteen dat ik doodziek was en veel pijn had en heeft me meteen doorgestuurd. In het ziekenhuis gaf de echo een overanderd beeld en gezien mijn toestand werd ik op de spoedlijst gezet en ben dezelfde dag nog geopereerd. Dus luister echt naar je eigen lichaam en eis een echo en vraag of ze het weg willen halen. Je bent nu al lang genoeg aan het aankijken! Sterkte ❤️

2 jaar geleden

Lieve meiden, Kom net uit het ziekenhuis en er zit inderdaad een stukje placenta vast in de baarmoeder. Hij gaat vaster zitten waardoor mijn baarmoeder steeds meer samen gaat trekken. Volgende week gaan ze het verwijderen, eerst proberen ze het via een camera mocht het niet lukken word het alsnog operatief gedaan. Dank jullie wel voor alle berichten!

2 jaar geleden

Reactie op Maikee--

Lieve meiden, Kom net uit het ziekenhuis en er zit inderdaad een stukje p ...
Oooh wat goed! Natuurlijk balen van dat stukje placenta, maar super fijn dat er eindelijk iets gaat gebeuren. Succes met de behandeling en hopelijk ben je daarna snel de oude! 🍀