23 Reacties
één maand geleden
Hier ook niet. Mijn andere dochter at op dezelfde leeftijd met gemak een boterham weg. Hier vooral borstvoeding en wat hapjes van wat wij eten. Kwark gaat wel goed, net als ei, kaas, worst en sinds van de week ook babykoekjes en banaan (alleen als ze er gewoon van bijt, in stukjes wil ze dan weer niet). Dus geven maar wat ze wel eet... blijkbaar heeft ze minder nodig?
één maand geleden
Misschien als je ipv brood wat pap geeft? Havermout, of Brinta of iets?
één maand geleden
Reactie op MamatoA
Ja dat eet hij wel, maar ik dacht elke keer pap is dat wel goed
Lijkt mij een prima vervanging voor brood. Anders even het cb bellen misschien?
één maand geleden
Heeft je kindje alleen moeite met brood of ook met andere producten met een bepaalde structuur?
Heb je ook al dingen geprobeerd als volkoren cracottes, gepofte tarwecrackers, andere soorten brood dan de boterham, zoals (het binnenste van) een volkoren pistoletje ed?
En op welke leeftijd heb je voor het eerst brood en andere producten met structuur aangeboden?
één maand geleden
Wij doen eerst zen boterham in de broodrooster en is er zot van 🤗
één maand geleden
Reactie op Herfstrood
Heeft je kindje alleen moeite met brood of ook met andere producten met een ...
Ja heb qua brood van alles geprobeerd. Maar volkoren cracottes nog niet geprobeerd doe je er ook iets op? Of gewoon droog?
Ben begonnen met brood toen hij 7/8 maanden was
één maand geleden
Reactie op MamatoA
Ja heb qua brood van alles geprobeerd. Maar volkoren cracottes nog niet gep ...
Kan gewoon droog, zo eet mijn kindje ze als snack/tussendoortje.
Maar kun je ook beleggen met 100% pindakaas, zuivelspread, margarine, humus oid. Zou wel dun smeren.
Veel succes!
één maand geleden
O ja, mijn kindje vindt het heel leuk om mij te voeren en neemt dan daarna zelf ook een hap. Is ook nog iets om te proberen.
één maand geleden
Reactie op MamatoA
Wat smeer je er op als beleg?
Smeerkaas 🤗 en fruit ernaast
één maand geleden
Ah zo lastig! Hoe gaat het nu? Hier eet ze met moeite bijna 1 broodje, ik was begonnen met het broodje door de yoghurt te geven in kleine stukjes en met wat honing erover heen en toen die kleine stukjes niet meer door de yoghurt met honing maar het zeg maar “op te scheppen” op het stukje brood en dan in de mond en daarna ging ze over naar brood eten. Klinkt alsof het lang duurde maar ging best vlot en zo kreeg ik haar toch brood te eten, ze moest gewoon even wennen denk ik 🤷🏻♀️
25 dagen geleden
Hier ook geen goede brood eter. Ik bied elke dag aardappelen of volkoren pasta aan. Als ze brood is is het gedopt in soep als ontbijt nu om 8:30-9u
23 dagen geleden
Hier geen moeilijke eter, maar soms krijgt hij op een dag geen boterhammen, maar in de ochtend melk met havermout (papje) en in de middag havermoutpannenkoekjes gemaakt met havermout, melk, ei, banaan en gemalen ongezouten pinda's. Misschien is dat een idee? En hij vindt roerei ook erg lekker