12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb ergens een keer kokosolie gelezen!

2 jaar geleden

Reactie op Michelle201200

Ik heb ergens een keer kokosolie gelezen!
Kokosolie helpt alleen als het net begint.

2 jaar geleden

Ons dochtertje van 4 weken heeft ook spruw! Een vriendin van mij is kraamverzorgster en heeft het advies gegeven idd kokosolie. Gewoon kokosolie in de mond smeren en ook even bij de billen. Als je borstvoeding geeft even na het voeden je tepels insmeren met huishoud azijn en aan de lucht laten drogen. Daarna je tepels ook insmeren met kokosolie! Zorg ook dat je spuugdoekjes en kleding wanneer je het in de wasmachine doet ook wat azijn toevoegt. Zij ziet uit ervaring dat kokosolie veel beter werkt dat medicijnen van de huisarts! Mijn zoon heeft het ook al is gehad en idd ook met kokosolie weggegaan

2 jaar geleden

Reactie op Emillie

Ons dochtertje van 4 weken heeft ook spruw! Een vriendin van mij is kraamve ...
Ik heb kokosolie ook gelezen idd! Maar bij beginnende spruw? Die van ons is al wat verder dan dat! Kan dat ook? Na hoelang zag je al resultaat en welke kokosolie kan ik gebruiken?

2 jaar geleden

Reactie op Mihri

Ik heb kokosolie ook gelezen idd! Maar bij beginnende spruw? Die van ons is ...
Bij mijn dochter is de spruw nog niet volledig doorgebroken! Dit doordat we het gelukkig optijd herkende doordat ze ging klakken aan de borst. We zijn sinds woensdag begonnen met kokosolie en het is nu al veel beter. Ze drinkt weer beter en ook mijn tepelkloven helen eindelijk. Ik denk dat het zowieso een proberen waard is ook als de spruw al doorgebroken is. Je moet meest natuurlijke kokosolie gebruiken dus waar niks aan toegevoegd is. Ik heb het gekocht bij de da drogist.

2 jaar geleden

Reactie op Emillie

Ons dochtertje van 4 weken heeft ook spruw! Een vriendin van mij is kraamve ...
Hier hielp het niks hoor kokosolie

2 jaar geleden

Reactie op Sam91dh

Hier hielp het niks hoor kokosolie
Maar elk kindje is natuurlijk wel anders! En misschien helpt het wel bij haar zoontje. Het kan nooit geen kwaad om te proberen lijkt mij! Hier werkt het in elk geval heel goed ook bij bijvoorbeeld luieruitslag

2 jaar geleden

Reactie op Emillie

Maar elk kindje is natuurlijk wel anders! En misschien helpt het wel bij ha ...
Nee precies

2 jaar geleden

Reactie op Emillie

Bij mijn dochter is de spruw nog niet volledig doorgebroken! Dit doordat we ...
Hoe breng je de kokosolie aan?

2 jaar geleden

Kokosolie doe je met je vinger na de voeding op de tong en in de mond. Hier helpt het niet. Wij proberen nu bessensap. Zelf gebruik ik een anti-schimmelcreme en alles op 60 graden wassen, spenen steriliseren etc.

2 jaar geleden

Pfff wat een ellende h猫 die spruw.. mijn zoontje heeft het nu voor de tweede keer en dit keer gaat het niet weg.. We zijn nu al dik 1.5 week bezig, uitkoken, uitwassen en nystatine.. Voor mijzelf een schimmel cr猫me voor mn tepels maar nog heeft hij het. De eerste keer was het na 4/5 dagen al weg maar nu..

2 jaar geleden

Hier ook spruw bij onze dochter van 7 weken. Kokosolie heeft niet veel gedaan. Daarna toch maar begonnen aan de Nystatine maar die spuugt ze weer uit want vies 馃槵 Dus nu ook maar weer terug naar de ha.. Het is hardnekkig, want ze heeft het al een week of 5. Ik heb ook gelezen over Gentiaan Violet: misschien is dat nog iets. Iemand ervaring mee toevallig?