30 Reacties

12 dagen geleden

Onze dochter hetzelfde, ook weinig jaar. Onze eerste dochter (nu 2) had dat ook het eerste jaar en nu mooie blonde lokken! 🥰

12 dagen geleden

Reactie op suuskex

Onze dochter hetzelfde, ook weinig jaar. Onze eerste dochter (nu 2) had dat ...
Mijn zoontje van nu 2 had juist wel heel veel haar. Met 8 maanden ging hij al naar de kapper want zijn haren hingen enorm voor zijn ogen.... en hij leek op een meisje haha

12 dagen geleden

Sophia haar haren

12 dagen geleden

Ook weinig haartjes en best licht, een echte baby! Begint nu een beeeetje te komen. Ik vind het schattig ❤️

12 dagen geleden

Haar volle bos

12 dagen geleden

Dit is echt heel veel voor haar doen (en lijkt op deze foto meer dan het is)

12 dagen geleden

Net als ik tot mn 2e zo licht blond dat je t niet ziet, maar goed ik vind dat ze nog steeds mega knap is om te zien 😍

12 dagen geleden

Hier zie je het wat meer zoals het nu echt is

12 dagen geleden

Reactie op Franciscaph

Mijn zoontje van nu 2 had juist wel heel veel haar. Met 8 maanden ging hij ...
Bizar hè eigenlijk hoeveel dat toch weer kan schelen! Mooi meisje!

12 dagen geleden

ja hoor, dat is heel normaal, zeker als je een blonde baby hebt. Ik had zelf heel licht haar, en mijn beide dochters hadden maar een klein beetje babypluis, en zo'n fase dat ze alleen zo'n snorretje op hun achterhoofd hadden, hahaha. Mijn vriend was bang dat ze kaalheid van hem hadden geërfd hahahaha, maar het hoort er gewoon bij. nu is de oudste twee en wordt ze overal bewonderd om haar prachtige blonde krullen

12 dagen geleden

Onze dochter is net 7 maanden en is gezegend met een prachtige bos haar 😍

12 dagen geleden

Reactie op Wondertje11

Onze dochter is net 7 maanden en is gezegend met een prachtige bos haar 😍 ...
Wauw wat een bos zeg!!

12 dagen geleden

Hier 7 maanden en ook nog steeds een “kaal” ogende baby haha. Hij heeft hele lichte blonde haartjes. Zelf was ik als baby ook tot mijn eerste jaar bijna kaal maar daarna toch een blonde afro bos gekregen binnen korte tijd 😆

12 dagen geleden

Hier ook een licht blond koppie. Zijn haar begint inmiddels wel te groeien, maar het is nog lang geen volle bos. Bij de geboorte had hij meer en donkerder haar

12 dagen geleden

Reactie op Wondertje11

Onze dochter is net 7 maanden en is gezegend met een prachtige bos haar 😍 ...
Vind je dit zelf ook niet een beetje flauw om te posten in dit topic? Voegt niks toe toch?

12 dagen geleden

Kennis van mij had een baby die heel lang kaal bleef. Pas na anderhalf jaar wat gedekt, maar groeide ook langzaam. Inmiddels is dat meisje 4 en heeft ze een geweldige bos prachtig haar. Het kan soms echt een poos duren, maar het komt goed.

12 dagen geleden

Reactie op junesky

Vind je dit zelf ook niet een beetje flauw om te posten in dit topic? Voegt ...
Flauw? 😡 Ik ben er juist trots op! Ieder kind is uniek op zijn/haar eigen manier. Denk na voordat je reageert!

12 dagen geleden

Reactie op Wondertje11

Flauw? 😡 Ik ben er juist trots op! Ieder kind is uniek op zijn/haar eige ...
Ja, daarom juist. TS vindt het vervelend dat haar dochter weinig haar heeft en jij post hoe ontzettend veel haar jouw kindje heeft. Dat is hetzelfde als iemand zich vervelend voelt over haar lichaam omdat ze meer kilo’s heeft dan voor de zwangerschap en er iemand reageert met: ik was na 2 weken al al m’n zwangerschapskilos kwijt!!! Snap je dat?

12 dagen geleden

Ja hoor, mijn dochter had ook tot na haar 1e eeeeeerrg weinig haar. Inmiddels is ze 11 en heeft een hele lange volle bos 😄 het komt echt goed!

12 dagen geleden

Reactie op junesky

Ja, daarom juist. TS vindt het vervelend dat haar dochter weinig haar heeft ...
Nouja ze zegt ze niet dat ze het vervelend vindt dat maak jij er van (zo interpreteer jij het, terwijl ik een constatering zie van hoe haar kindje eruit ziet). Ze vraagt zich puur af of andere mensen ook nog baby’s met weinig haar hebben. De lange lokken zijn ook gewoon een reactie op die vraag, namelijk nee.