8 Reacties

vorig jaar

In zo鈥檔 autootje? Die dan bestuurd wordt door iemand anders? Das wel echt schattig.

vorig jaar

Zelfs als hij al kan lopen (mijn oudste liep met 20 maanden pas 馃槵) zou ik er niet vanuit gaan dat hij instrueerbaar genoeg is om de juiste kant op te gaan haha 馃槈 een autootje klinkt iederdaad als een veiligere optie!

vorig jaar

Mijn kindje kruipt nu al zsm naar me toe als ik thuis kom of als ik hem roep. Dus zie het al kruipend wel voor me. Dan wel zorgen dat iemand je kindje brengt als het toch niet gaat.

vorig jaar

Ons zoontje heeft pas de ringen gebracht bij een bruiloft, we hebben toen een oud hobbelpaard bij de kringloop gekocht, we hebben er een stel goedkope wieltjes onder geschroefd, hem wit geverfd, wat bloemen erop geplakt en een touw om het hoofd van het paard heen zodat iemand het geheel met baby en al door het pad naar voren kon trekken. Zowel baby als omstanders vonden dat erg leuk.

vorig jaar

De bruiloft is buiten, dus kruipen is niet zo handig, haha. Maar een bestuurbaar autootje of bijvoorbeeld een driewieler met duwstang zou denk ik wel kunnen! Heel leuk gedaan met dat hobbelpaard @Paans, zo creatief zijn wij niet haha

vorig jaar

Misschien met een loopkarretje?

vorig jaar

Reactie op Ris.

Zelfs als hij al kan lopen (mijn oudste liep met 20 maanden pas 馃槵) zou ik ...
Mee eens. Toen wij trouwden was onze dochter 2 jaar en 2 maanden, liep al een tijdje maar no way dat zij de ringen ging brengen. Ze wilde niet, was te druk met een autootje. Ons neefje van 5 heeft het gedaan en vond het super stoer. 馃グ Zou dus inderdaad een ander plan bedenken! Geniet van je bruiloft!

vorig jaar

Mijn zwager en schoonzus hebben twee baby's in een bolderkar gezet. Was ook erg schattig!