16 Reacties
2 jaar geleden
Die van ons doet het ook als ze op haar rug ligt. Nu wij gebruik maken van een zijslaapkussen is het een stuk minder... merk wel dat als ze drukt ivm ontlasting het ook gebeurd als ze op haar zij ligt maar das logisch. Die van ons is nu bijna 7 weken en gebruiken het kussen nu een week of 3...
2 jaar geleden
Reactie op MeerieVeerie
Helpt het om het bedje wat schuin te zetten/hoofdeinde wat omhoog?
Nee ze is heel onrustig, ze heeft echt gewoon last van krampjes denk ik. ,e schopt heel wild met d'r benen steeds. En daarbij kreunt ze tot aan huilen toe. Dit heeft ze niet na elke voeding. Altijd in de avonduren pas
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Sinds een aantal dagen zo erg dat hij niet meer in een diepe slaap valt, vooral ‘s nachts niet. Hij is nu ruim 8 weken, dus hoop dat dit de krampjes piek is. Het enige wat hier werkt is op ons slapen op zijn buik; dan komen we zelf ook nog een beetje aan slapen toe. Zijligkussen en bedje schuin doet hier weinig helaas…
2 jaar geleden
Wij hebben een heartbeat knuffel. Die gaat aan als je baby huilt of al je heb schut. Daar komt dan een ruis uit. Die van mij is dan zo in slaap. Ze word morgen 6 weken. De knuffels hebben vaak ook muziekjes, natuur geluiden en een hartslag.
Overdag ligt ze op haar zij in een voedingskussen. Ook kan je ze op de zij in een babynestje leggen tegen de rand aan en een deken tussen de benen. Ze vind dat allebei super lekker liggen
2 jaar geleden
Reactie op irem23
Nee ze is heel onrustig, ze heeft echt gewoon last van krampjes denk ik. ,e ...
Hier ook, hij is ook verkouden en denk krampjes.. je slaapt er zelf amper door door het gekreun 😴
2 jaar geleden
Onze dochter had dit ook! Krijgt wel borstvoeding maar als ze op haar rug lag werd ze super oncomfortabel en kreunde ze enorm. Sinds een week ligt ze in een puckababy piek slaapzakje en op haar zij in een zij lig kussen. Ze ligt nu ook op haar eigen kamertje en dit gaat super goed! Ze word snachts 1 keer rond 4 uur wakker maar ze slaapt heerlijk ! Je kan merken dat ze zich een stuk beter voelt nu.
2 jaar geleden
Hier ook een baby die heel erg kreunt en mega beweeglijk is. Soms denk ik echt die kan zo nooit slapen maar blijkbaar wel.. Zij wel, ik niet 🤣