9 Reacties

18 dagen geleden

Als je alle pitjes, membramen en velletjes verwijderd kan dit!

18 dagen geleden

Wij doen een partje gewoon in kleine stukjes snijden 😊

18 dagen geleden

Ik heb begrepen dat je het beter niet kunt doen voor één jaar omdat ze er spuitluiers van krijgen. Bij mijn dochter wist ik dit niet en die kreeg er inderdaad spuitluiers van. Membranen en velletjes hoeven echt niet allemaal verwijderd

18 dagen geleden

Reactie op Paula2904

Ik heb begrepen dat je het beter niet kunt doen voor één jaar omdat ze er s ...
Ja ik lees verschillende dingen. Op de meeste websites lees ik vanaf 6 of 8 maanden al. Aardbeien staat ook overal vanaf 1 jaar maar dat heb ik ook met 6 maanden al gegeven. Onze kinderarts zei dat dit kon zolang ze geen uitslag kregen

18 dagen geleden

Reactie op SeptemberMommy23

Wij doen een partje gewoon in kleine stukjes snijden 😊
Kan hij dat gewoon eten? Mijn zoon heeft nog geen tandjes. Weet niet of het dan veilig is

17 dagen geleden

Als ik zelf een mandarijn eet, bijt ik een stukje van een partje af, houdt ik het partje goed vast en laat ik mijn dochter (7,5m) daar aan sabbelen. Vind ze helemaal geweldig. Zo doe ik het ook met druif en kleine tomaatjes. Ze vindt het heerlijk.

17 dagen geleden

Mijn dochter heeft ook geen tanden.

17 dagen geleden

Reactie op Lynnnie

Kan hij dat gewoon eten? Mijn zoon heeft nog geen tandjes. Weet niet of het ...
Onze zoon heeft ook nog geen tandjes. We zijn mandarijntjes gaan geven rond 6,5 maand. Wel echt witte touwtjes eraf getrokken en toen het partje in kleine stukjes, vond het fantastisch. Hij is nu net de zeven maanden voorbij en eet met alles al stuk grotere stukken als in het begin

16 dagen geleden

Wij geven onze dochter eten via de rapley methode. Dus met 6 maanden begonnen met vast voedsel waaronder ook mandarijn. Je merkt ook vanzelf hoe goed ze eten en of ze er aan toe zijn. Onze dochter is nu net 7 maanden en eet met de pot mee.