14 Reacties

2 jaar geleden

Volgens mij pas als ze echt gaan rollen dat je ze in de gewone slaapzak moet doen.

2 jaar geleden

Als ze echt gaat rollen idd mag dat niet meer. Want dan kunnen ze zich nooit meer terug draaien omdat ze hun handen niet kunnen gebruiken

2 jaar geleden

Ik zou zelf stoppen en overstappen naar een normale slaapzak. Hij kan dus blijkbaar zo bewegen dat hij zichzelf kan verplaatsen dus dan zou (per ongeluk?) omrollen ook kunnen. Ik ben overgegaan op slaapzakken nadat mijn kind hetzelfde deed en ben toen ook gestopt met dekentjes

2 jaar geleden

Ik zou denk ik ook stoppen met inbakeren, gewoon voor de zekerheid. Het kan best zijn dat het rollen niet heel lang duurt of hem een keer "perongelijk" gebeurt.

2 jaar geleden

Ooo heerlijk. Mijn zoontje deed dat ook. Is de zijkant adembare stof? Ik heb niet zn verstand van cosleepers. Maar hij kan nu ook met zn gezicht tegen de rand komen liggen. Mijn zoontje hebben we toen indd de dekens verwijderd.

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor jullie berichtjes. We gaan dan toch even kijken naar een andere slaapzak. Hebben jullie misschien tips voor een slaapzak waar hij wel zn armen vrij heeft maar rond de borst nog wel de geborgenheid van de swaddle voelt?

2 jaar geleden

Reactie op CLPx

Dank jullie wel voor jullie berichtjes. We gaan dan toch even kijken naar e ...
Misschien de puckababy? Die hebben een band binnenin om toch de geborgenheid te voelen.

2 jaar geleden

Reactie op Liefkleintje95

Misschien de puckababy? Die hebben een band binnenin om toch de geborgenhei ...
Die hebben wij ook en is heel fijn! Heeft ook handschoentjes zegmaar voor de handjes.

2 jaar geleden

Reactie op CLPx

Dank jullie wel voor jullie berichtjes. We gaan dan toch even kijken naar e ...
Fase 2 van de Swaddle up? Kunnen de armpjes uit geritst worden

2 jaar geleden

Reactie op Maikee--

Fase 2 van de Swaddle up? Kunnen de armpjes uit geritst worden
Daar twijfelde ik dus over. Onze man is 2 maanden en weegt 4,5kg en de fase twee kon ik alleen vinden van 3-6 maanden of 6-8,5kg. Vraag me af of de swaddle up dan niet te groot is voor hem.

2 jaar geleden

De overgang naar een ‘gewone’ slaapzak viel reuze mee. Het duurt net ietsje langer voor hij dan slaapt maar niet schrikbarend lang. En ook in deze slaapzak hebben we heb al overdwars in zn bedje getroffen. Vanacht kregen we weer een andere verrassing. Onze meneer ligt graag op zn zij.

2 jaar geleden

Reactie op CLPx

De overgang naar een ‘gewone’ slaapzak viel reuze mee. Het duurt net ietsje ...
Wat een schattig gezicht! Welke slaapzak heb je nou uiteindelijk gekozen? Fijn dat het zo goed lijkt te gaan! Valt alles mee!

2 jaar geleden

Reactie op P.

Wat een schattig gezicht! Welke slaapzak heb je nou uiteindelijk gekozen? ...
Ja scheelt wel dat hij voor we de swaddle up al wel in deze slaapzak had gelegen. Maar we zijn toch ook blij dat het aardig goed gaat met de wissel terug. We hebben de Jollein 4 seizoenen slaapzak.