21 Reacties

Hier exact hetzelfde, ik word gek. Ik weet niet waardoor dit komt, hij sliep erg goed vanaf 3 maanden

24 dagen geleden

Kan ze toevallig iets nieuws de afgelopen dagen? Is ze bijvoorbeeld gaan tijgeren of kruipen? Mijn zoontje van gecorrigeerd 7 maanden en 1 week slaapt ook sinds een aantal dagen heel onrustig. Wij denken dat dit door de 8 maanden slaapregressie komt. Hij kan ook ineens allemaal weer nieuwe dingen. Helaas verder niet echt tips hier. Hou vol mama 💪

23 dagen geleden

Misschien white noise proberen?

23 dagen geleden

Hier net zo.. schijnt bij de 7 maanden fase te horen 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

23 dagen geleden

Hier hadden we dat met 4 maanden, maar dit bleek te horen bij de slaapregressie. Ook nu begint het weer slechter te worden, maar ontdekt dat hij nieuwe dingen kan. Als het wel blijft aanhouden een slaapcoach overwegen? Of whitenoise, dit hielp hier heel erg goed.

23 dagen geleden

Slaapregressie van 6 maanden is dit. Die duurt erg lang. Wij hebben t gehad en stopte pas met 7.5 maand. Heel vermoeiend idd. Ik geef borstvoeding en dat gaf best veel troost. Borst erin dan stopt t huilen wel! Hou vol! Het gaat echt over

23 dagen geleden

Hier ook zo ongeveer hetzelfde. Dutjes overdag gaan top, kind is helemaal vrolijk. Sliep voorheen zelfstandig in na bedtijd ritueel en dan hele nacht door. Nu al bijna maand dat het rot gaat, kan hem niet wegleggen zonder dat hij gaat huilen, als hij eindelijk ligt wordt hij om half uur ong wakker en dan ook echt huilen. Kwam ook ineens voor een nacht flesje terwijl hij daar allang vanaf was. Heb hem nu sinds 4 dagen bij ons liggen in bed en op een of andere manier slaapt hij nu wel rustiger en weer door! Vermoed dat het ook te maken heeft met een sprongetje omdat hij zichzelf zo aan het ontwikkelen is. Ben benieuwd wanneer het weer een beetje als vanouds gaat zijn met het slapen in de nacht🫣

23 dagen geleden

Reactie op Hanouna87

Slaapregressie van 6 maanden is dit. Die duurt erg lang. Wij hebben t gehad ...
Ik wist niet dat de 6 maanden slaapregressie ook bestond. Met 8 maanden is er ook weer een slaapregressie dus met een beetje pech gaat dat nog wel even duren 😅 Hier ook een kleine die erg onrustig is. Voorheen sliep hij van 19 tot 22 redelijk door maar nu wordt hij in die tussentijd ook 3 keer wakker. Uitzitten maar en lekker veel knuffelen ☺️

23 dagen geleden

Reactie op Lavie91

Ik wist niet dat de 6 maanden slaapregressie ook bestond. Met 8 maanden is ...
Misschien is het geen slaapregressie geweest maar een sprongetje. Mijn dochter was echt heel onrustig en ik heeel moe want duurde gewoon 8 weken. Mijn dochter wordt volgende week woensdag 8 maanden. Zij is nu al week weer niet zichzelf helaas en komt snacht heeeel vaak.

23 dagen geleden

Reactie op Jan1106

Misschien white noise proberen?
Daar slaapt ze al mee sinds de geboorte werkt dus ook niet net als een tut haha

23 dagen geleden

Hier ook het zelfde, deze week 8 maanden en komt sinds weken elke nacht wel 2 keer

22 dagen geleden

Reactie op Jvn98

Hier ook zo ongeveer hetzelfde. Dutjes overdag gaan top, kind is helemaal v ...
Hier exact hetzelfde! Zoon van 7 maanden en sinds een week nu is het drama met slapen! Moeilijk ''s avonds inslapen, na 45 min huilend wakker worden. Om 's nachts echt te gaan draken! Elk uur a 2uur wakker.. vaker een fles te willen. Uiteindelijk rond een uur of 4/5 leg ik hem bij ons op bed.. wat je zegt hij slaapt dan wel alsof hij last heeft van verlatingsangst.. Hoe leggen jullie 'm semi veilig bij jullie in bed?

21 dagen geleden

Ik kan alleen maar zeggen, hou vol, het is een fase! Haha.. Hier ook tussen de 6,5 en 7e maand ineens weken lang hele slechte nachten, vanaf 23.30 bijna elk uur wakker, viel alleen in slaap met melk (bang dat hij weer aan nacht flessen zou wennen), of kon alleen in ons bed slapen (ook bang dat hij daaraan zou wennen). Rond 5 uur ook klaar wakker. Maar sinds een week slaapt hij ineens weer helemaal door van 19.00-06.00uur. Dus even doorbijten, maar het komt (hopelijk) goed!

21 dagen geleden

Reactie op LvB22

Ik kan alleen maar zeggen, hou vol, het is een fase! Haha.. Hier ook tussen ...
Hebben jullie wel gewoon altijd melk aangeboden?

21 dagen geleden

Reactie op Jess4144

Hebben jullie wel gewoon altijd melk aangeboden?
Ik ga wel mijn lijstje af en als ik merk dat hij honger heeft biedt ik hem wel een fles. Zodra deze fase voorbij is zal hij het vast zelf wel weer gaan regelen. Tip vanvond/vanacht mijn gedragen (katoenen) zomertrui om zijn co sleeper matras gebonden, zoals een hydrofiele doek en dat lijkt wat extra geborgenheid te geven voor nu.. we hebben zowaar wat extra uurtjes kunnen slapen 🥳

19 dagen geleden

Reactie op LvB22

Ik kan alleen maar zeggen, hou vol, het is een fase! Haha.. Hier ook tussen ...
Zoo blij dit te lezen! Wij hebben precies hetzelfde!! Hopelijk gaat het snel beter

19 dagen geleden

Hier was dat ook icm met tandjes. Nu inmiddels bijna 8 maanden en geen last meer van. Het gaat echt over! Hou vol! 😇

14 dagen geleden

Ik heb een aanvullende vraag op deze topic. Mijn zoontje slaapt sinds twee weken ook super slecht. Hij wordt ‘s nachts heel vaak wakker en sinds drie nachten ook zo dat we hem echt uit bed moeten halen om te troosten. Hij gooit net zijn lichaampje en schopt ook met zijn beetjes. Is dit iets wat jullie ook herkennen bij het onrustige gedrag?

14 dagen geleden

Reactie op Janine 23

Ik heb een aanvullende vraag op deze topic. Mijn zoontje slaapt sinds twee ...
Ja, helaas wel. Heeft een weekje geduurd bij ons.

14 dagen geleden

Reactie op norab

Ja, helaas wel. Heeft een weekje geduurd bij ons.
Thanks voor je antwoord. Wat een drama 🙈