10 Reacties

5 maanden geleden

Mijn zoontje gaat ook niet slapen zonder slaapzak! Had hem nu gewoon alleen in een luier met zn slaapzak denk dat dat ook gewoon wel prima is 馃槉

5 maanden geleden

Misschien bij t kortste slaapje toch proberen? Zo deed ik dat ook van inbakeren tot armen vrij naar slaapzak. In het begin moeizaam, daarna steeds beter! En misschien een hydrofiel slaapzak? Die wil ik ook halen voor als t 30 graden of meer wordt. Of is dat deze slaapzak die je hebt al?

5 maanden geleden

Onze dame slaapt ook niet zonder slaapzak en bij ons ook al zo'n 24-25 graden op de slaapkamers. Ze slaapt nu in een slaapzak zonder mouwen met enkel een luier aan..

5 maanden geleden

Reactie op mamavanscott2709

Misschien bij t kortste slaapje toch proberen? Zo deed ik dat ook van inbak ...
Ja daar las ik ook wat over, we hebben een 0.5 van de wibra ik denk niet dat het een hydrofiele is. Die gaan we dit weekend kopen bij de babydump. Als jullie je kleintje zonder romper laten slapen in de slaapzak, verschuift hun luier dan niet als ze gaan rollen of het bed door schuiven? Krijg je geen lekkage?

5 maanden geleden

Ik heb van de week een slaapzak bij de Hema meegenomen, eentje van dat mousseline. Die was afgelopen nacht juist te koud hihi. Ze voelde koud aan met slapen. Die is dus erg dun maar wel fijn

5 maanden geleden

Wij hebben ook een slaapzak van de hema. Van een soort hydrofiel stofje. Zeer dun. Als het echt warm is legden we onze oudste er vaak met alleen een luier in

5 maanden geleden

Bij ons is het al 24/25 graden op de slaapkamer, hij heeft nu alleen een luier aan en een slaapzakje van 0,5 tog zonder mouwtjes en dat gaat prima. Hier nog niet meegemaakt dat de luier gaat verschuiven en gaat lekken, maar hebben het alleen nog tijdens de dutjes overdag zo gedaan. Hoe het in de nachten zal gaan weet ik niet 馃檪

5 maanden geleden

Met 23 graden ligt onze dochter gewoon in de zomer puckababy zonder mouwen met lange mouw romper eronder en soms nog pyama broekje erbij. Ze ligt stil. Ik slaap zelf ook niet zonder iets in de zomer. En anders nog met warmer weer korte mouw romper eronder en als t echt heet is met luier eronder

5 maanden geleden

Hier helpt een hydrofiele slaapzak ook, perfect voor de warme dagen. Wij hebben er een van lodger is al 3 jaar (rekt goed mee) mee gegaan bij m鈥檔 dochter en nu nog een ronde bij m鈥檔 zoontje : https://www.lodger.com/nl-nl/producten/1335,-40188/hydrofiele-slaapzak

5 maanden geleden

Ik heb een zomerslaapzakje van de Hema, tog 0.6. Onze kleine man trek ik een korte mouw romper aan en dan de slaapzak.. wel bij 23/24 graden. Vd week was het 25/26 en heb hem toen alleen in romper gelegd, ging redelijk!