7 Reacties

9 maanden geleden

Mijn man en ik bellen elkaar wel eens als we de babyfoon zijn vergeten. Mijn man heeft onbeperkte belminuten, zo heb je toch nog een soort babyfoon als noodoplossing

9 maanden geleden

Wij zijn de babyfoon wel eens vergeten toen we ergens op bezoek gingen en hebben toen de babyfoon 3G app gedownload voor een paar euro. Wel geen beeld maar je hebt iets en het werkte best goed. Misschien heb je ook niet de hele nacht de babyfoon nodig? Wij gebruiken hem in de nacht bijvoorbeeld niet.

9 maanden geleden

Wij hebben kort een oude telefoon gebruikt voor dit soort momenten en dan elkaar videobellen. Hierna hebben we vlot een babyfoon gekocht via markplaats (als reserve)

9 maanden geleden

Hi, wij hebben hetzelfde probleem met het getik. Ik heb het via de website van Philips aangemeld als reparatie en als je je aankoopbon upload, dan krijg je een vervangende babyfoon en als je deze hebt ontvangen, kan je de defecte terugsturen. Dit kan ook met een factuur als deze via bol.com ofzo was besteld. Binnen 3 dagen had ik een nieuwe babyfoon. Nu even kijken of deze niet hetzelfde probleem heeft met het getik.

9 maanden geleden

Klopt! Ik heb gebeld, en een dag later kreeg ik een nieuwe. Echt een aanrader de service van Philips!

2 maanden geleden

Die van mij tikt ook elke 5 seconde? Altijd al gedaan, heb ook de avent

één maand geleden

Reactie op Mi Lady

Die van mij tikt ook elke 5 seconde? Altijd al gedaan, heb ook de avent
Ik heb Philips gebeld en kreeg meteen een nieuwe! Echt hele fijne service !